Benvinguts al curs 2014/2015

Les mestres d’educació infantil us donem la benvinguda al nou curs. Tenim moltes ganes de començar a viure el dia a dia amb els vostres fills/es i comptem amb la vostra col.laboració per tal d’ajudar-nos en aquesta tasca tan important que és l’educació.

Al llarg del curs anirem penjant petites mostres de les activitats que realitzem a l’escola tant a nivell d’aula com de cicle.

Projecte de l’hort a P4

Els nens i nenes de P4, hem treballat l’hort i tot el que això comporta, el proper curs podrem tenir el nostre propi hort ecològic a la nostra escola, ens hem anat preparant…

Observem plantes i herbes

Treure les herbes

Airejar la terra i posar-hi adob

Han nascut els alls

Han nascut les tomateres

Plantem alls i tomateres

Reguem

Recollim els ous de les gallines

Fem magdalenes

ANEM A OBSERVAR L’HORT A LA TARDOR

Aquest curs, entre tots els alumnes de l’escola, volem iniciar un projecte en relació al lema “som escola verda”. Estem treballant per a tenir el nostre propi hort urbà.

Els nens i nenes de P4 i P5, n’ hem anat a visitar un per veure com són, què hi trobem a la tardor i saber la importància de tenir-ne cura.

Per una banda, vam veure els arbres que donen fruits a la tardor: oliveres, figueres, noguers, ametllers, codonyers, pomeres, ginjolers, avellaners i magraners. En vam aprendre moltes coses i en vam recollir algunes mostres per a poder-ho treballar a l’aula.

A més, vam observar les plantes aromàtiques i les fruites i verdures que hi ha plantades a l’hort a la tardor: maduixes, enciams, pastanagues, tomates, pebrots i bledes.

Va ser molt significatiu per a tots nosaltres i segur que hi tornarem més endavant per a poder veure què ha canviat o què hi ha de nou.

MOLTES GRÀCIES GERARD!

L’equip d’Educació Infantil vol donar les gràcies a en Gerard de P4 i la seva família per la gran feina que han fet! Ens han construït un formiguer per a la classe de les formigues!
Moltes gràcies!!

DIA DE LA PAU

Aquest any 2016, els nens i les nenes de P4 per celebrar el DENIP vam fer un colom de la Pau i el vam anar a penjar al Passeig.

ANEM A OBSERVAR FORMIGUERS I EL BOSC A LA TARDOR

Els nens i les nenes de P4 i P5 hem anat al bosc a observar els arbres, les fulles , els fruits, etc.
Els alumnes de P4, a més, hem aprofitat per observar els formiguers que hem anat trobant.
Ha estat un dia molt divertit per a tothom!

Després de la sortida