ELS PRIMERS ANIVERSARIS DE L’ANY.

Amb el mes de gener també han vingut els primers aniversaris dels nens i nenes que fan 5 anys.

Felicitats a l’Ariadna, la Danna i l’Edgar.

bdr

LA MAMA D’EN JORDI ÉS ÒPTICA

La segona vistia de pares ha estat la mama d’en Jordi Martínez que és òptica. Ens ha ensenyat el seu ofici, ella sap graduar ulleres als nens i als grans. També sap muntar ulleres i sap una pila de coses sobre els ulls.

Ens ha portat ulleres i ens hem fet fotos amb ulleres i també ha portat vidres de sol de diferents colors. En Jordi ha estat molt content i tots nosaltres també perquè ho ha fet molt bé.

cliqueu sobre la foto per veure l’àlbum

LA LUE TÉ 5 ANYS

Avui dilluns, dia 15 de gener, la Lue ha fet 5 anys. Moltes felicitats guapa!!!!!

bty

LA MAMA DE LA IRENE MARQUEZ CONDUEIX UN TRANSPORT ADAPTAT.

Avui la mama de la Irene Márquez ens ha ensenyat el seu ofici. Ella condueix un transport adaptat per minusvàlids. Amb la grua de darrera pot pujar persones grans i nens que van amb cadira de rodes i portar-les al seu cole o a l’hospital. És una feina molt important donat que si no existís aquests nens no podrien anar a l’escola ni els avis amb cadira podrien anar a l’hospital.

Ens ha ensenyat la farmaciola que hi ha dins del vehicle i hem pujat tots amb la grua. Ho ha fet mol bé i ha estat molt divertit.

cliqueu sobre la imatge per veure tot l’àlbum

TARDA DE JOGUINES DE REIS.

FEM CAGAR EL TIÓ.

Si voleu veure com vam fer cagar el tió… podeu clicar sobre la imatge.

LA THALIA I LA CLAUDIA FAN 4 ANYETS

CELEBRACIÓ DEL NADAL A LA CAPELLA

Fotos de la celebració del Nadal a la capella. Van venir en Tim i en Com i va resultar una xulada d’estona.

cliqueu sobre la imatge per veure totes les fotos.

PATGE MELGABÀ

Fotos del patge Melgabà a l’escola

SORTIDA AL TRENET DEL CENTRE

Us volem ensenyar les fotos de la sortida que vam realitzar abans de vacances al trenet del centre. Com sempre un èxit total.

Cliqueu sobre la imatge per veure tot el contingut