COLLIM ALIMENTS DE L’HORT A 3R

Els alumnes de 3rA i B hem finalitzat el projecte de l’hort anant  a collir aliments: verdures i hortalisses. Ha vingut en Joan i la Montse Cusó per acompanyar-nos a fer un esmorzar saludable!!! 3rA va pensar fer un pinxos i 3rB diferents amanides. Molt bona feina a tots i a totes!! I BON ESTIU I MOLT BONES VACANCES MERESCUDES. PETONS!!!

Presentació de l’Art Tabú al museu

Al llarg del 3r trimestre, els alumnes de 1r hem participat en un projecte artístic, aquest any dedicat a la paraula Tabú. Algunes de les produccions que vam fer, les van exposar al Museu de Granollers. El passat dimecres van anar-hi alguns dels nens, amb les seves famílies, també d’altres escoles que hi han participat i en van fer la presentació.

Uns gran oradors i uns grans artistes!

Mireu-ne les fotos!

Sortida al riu de Cànoves

El primer divendres de juny, les classes de 1r vàrem anar d’excursió al riu. Primer vam caminar del poble de Cànoves fins a l’aparcament de l’embassament i allà vam remullar-nos els peus, mentre observàvem la flora i fauna de l’entorn amb les lupes. Després de dinar, vam tornar, tot gaudint del camí en mig del bosc i ple de ponts.

Aquí hi teniu les fotografies!

I aquí unes altres 🙂

Sortida al Port Pesquer d’Arenys de Mar

Ha arribat el gran dia, aquest dimecres 6 de juny els nens i nenes de P4 ( Pirates i Sirenes), P5 (Oceà) i 1r ( El Mar) hem anat de sortida al Port Pesquer d’Arenys de Mar.

No les teníem totes per la previsió del temps, però al final vam decidir anar-hi i vam tenir molta sort. El temps ens va respectar, i ens va deixar gaudir de la platja i poder fer la visita.

Ens van explicar curiositats del mar, de la sorra i d’alguns animals. Vam poder fer castells i formes amb la sorra humida i buscar petxines per fer-nos uns collarets. Abans de marxar de la platja vam poder remullar els peus, i algun de nosaltres alguna cosa més.

Al interior del port vam agafar la Marinada, una barqueta petita per fer una volteta i sentir l’aire a la cara i el moviment del mar, sortint del port vam poder notar les onades, ens vam agafar ben fort i mitja volta cap a terra.

Amb l’arribada de quatre gotes i el cel tapat, vam aixoplugar-nos sota un porxo, vam dinar i després vam tenir la visita del “Mag Sparrow”, un pirata que fugia d’uns altres pirates que el perseguien. Ens va fer uns trucs de màgia abans de tornar.

Cliqueu aquí per veure les fotografies!

I aquí encara n’hi ha més!

Grups interactius 3B

Acabem el trimestre i amb ell es van acabar un munt d’activitats com les dels grups interactius que tan gaudim! Per poder-ho recordar durant aquest estiu i fins que no tornem l’any vinent, us deixem amb un bon recull de les fotos de les diferents activitats fetes en els GI d’aquest curs. Moltes gràcies als voluntaris i voluntàries que heu fet possible que es portin a terme!!

Grups interactius curs 2017-18