6è A som la classe dels tecnològics!

Bona tarda famílies!

Aquesta setmana hem treballat molt sobre el nom de la nostra classe. Després d’algunes defenses i diversos materials de suports, hem realitzat una votació i hem decidit….

Que som els tecnològics!!! Investigarem algunes coses sobre la tecnologia i arribarem a conclusions fiables.

Aquí us deixo imatges de les defenses. Gaudiu-les!

5è A va a la piscina!

Hola a tothom!!

Dimarts 19 els nens i nenes de 5è A ens ho vam passar genial a la piscina de Les Franqueses. Va fer una mica de calor però ens ho vam passar super bé jugant a l’aigua. Cap les 11 vàrem fer una mica de pica- pica per agafar energies i de volta cap a l’aigua.

Sobre les 13h ja ens vam posar de camí cap a l’escola, això sí, gaudint d’un merescut gelat!! Va ser un dia inoblidable però se’ns va fer molt curt…

Aquí us deixem algunes fotos

Bones vacances!!

Bon estiu!!!

Bon dia famílies, ha arribat el moment tan esperat per a tots i totes….les vacances!!!!!!

Aquesta última setmana l’hem gaudit molt i hem aprofitat per a fer activitats més lúdiques i fer un bon comiat.

Des d’aquí m’agradaria agrair-vos la confiança i l’ajuda que he tingut per part vostra, des del primer moment…..moltíssimes gràcies famílies! Ha estat un plaer ser la mestra de 4t B!!!!!

Aquí us deixo la nostra última foto, tots junts!!

Bones vacances!!!

Desi

Tercer trimestre de 6è

A classe d’anglès aquest trimestre hem continuat estudiant la cultura i tradicions de dos països anglosaxons: Irlanda i Anglaterra.
Hem ampliat el vocabulari relacionat amb les ciutats on vivim o que ens rodegen: bank, post office, theme park, airport…

També hem fet moltes activitats d’expressió escrita, com ara presentar-nos, descriure un personatge inventat, donar instruccions per escapar-nos d’un laberint o per treballar el Past Simple.

Hem estat una mica nerviosos pensant en les Competències Bàsiques, però ja han quedat enrere!

Hem utilitzat els Plickers -un lloc web que es controla amb el telèfon mòbil, es projecta la pissarra i utilitza codis QR- per a realitzar diferents comprensions lectores i també en vam preparar una nosaltres.

Finalment, hem dut a terme tres petits «Projects»:

. My favourite song, comprensió i interpretació artística de les nostres cançons preferides.

. GIFS, planificació, rodatge i edició d’imatges animades per explicar sentiments i vocabulari.

. T-Shirt Design, treball de jocs de paraules per a crear un disseny per a fer una samarreta.

Tercer trimestre de 5è

A classe d’anglès aquest trimestre hem continuat estudiant la cultura i tradicions de dos països anglosaxons: Estats Units d’Amèrica i Escòcia.

Hem ampliat el vocabulari relacionat amb les professions i les activitats que fem a diari: musician, politician, builder, help at home, share things with my friends, visit my grandparents…

Hem treballat el Past Simple de moltes maneres, fent diferents jocs orals, activitats escrites o jocs d’ordinador.

També hem fet moltes activitats d’expressió escrita al «Writing Diary», com ara explicar alguns records de quan érem petits, descriure imatges antigues, explicar el que vam fer el cap de setmana o durant les nostres últimes vacances.

Hem estat una mica nerviosos pensant en la part final del projecte de la cooperativa i amb el projecte Giravoltes de música, però ja han quedat enrere!

Hem utilitzat els Plickers -un lloc web que es controla amb el telèfon mòbil, es projecta la pissarra i utilitza codis QR- per a realitzar diferents comprensions lectores i hem acabat el tercer dossier de comprensió «Let’s read!».

Finalment, ens hem traslladat a dos moments històrics amb les aventures «The Gold Rush» i «Robert the Bruce and the Spider».

Tercer trimestre de 4t

A classe d’anglès aquest trimestre hem continuat aprenent la llengua anglesa a molt bon ritme.

Hem ampliat el vocabulari relacionat amb les professions, les activitats que més ens agraden i amb la vida al camp: shop assistant, web designer, vet, collecting stickers, rolletskating, using the computer, gate, bridge, campsite…fent diferents jocs orals, utilitzant targetes i amb molt de moviment.
Hem treballat les frases en tercera persona del singular, el Present Conitnuous i les orientacions.

També hem fet activitats d’expressió escrita. Hem escrit sobre el que feien alguns artistes i esportistes, hem explicat el que més i menys ens agrada fer durant el cap de setmana i també hem donat instruccions utilitzant un mapa com a referència.

Hem utilitzat els Plickers -un lloc web que es controla amb el telèfon mòbil, es projecta la pissarra i utilitza codis QR- per a realitzar diferents comprensions lectores.

Finalment, hem llegit les històries «A discovery in the forest», «A great invention» i «A visitor at school».