4tA PARTICIPA A LA JORNADA ESPORTIVA CELEBRADA PER L’ESCOLA MONTSERRAT MONTERO

Hola famílies,

El passat divendres, 4 de maig, els i les alumnes de 4tA  van participar en la Jornada Esportiva que va  celebrar  l’escola Montserrat Montero a les pistes d’atletisme de Granollers.

Molt motivats i participatius, els alumnes van poder compartir jocs i esport amb nens i nenes d’altres escoles de la nostra ciutat.

Aquí podeu veure imatges d’aquesta jornada tan entranyable!

Consell dels infants

El dijous 17 de maig, a la sala de plens de l’ajuntament de Granollers, es va celebrar  una audiència perquè els consellers de les escoles de Granollers ens fessin arribar quina ha estat la mirada dels infants de la ciutat al llarg d’aquest curs 17-18.
Gràcies consellers Bernat Jordan i Ona Garcia per la feina feta!

Per veure cliqueu aquí

Taller del DENIP a 4t B!

Bona tarda famílies!

Ahir a l’aula de 4t B vam realitzar un taller molt especial! Amb l’ajuda d’una tallerista. vam visualitzar un vídeo sobre els refugiats de la guerra i vam reflexionar conjuntament sobre la situació actual.

Per tal de col·laborar amb aquesta iniciativa, vam elaborar uns refugis, els quals exposarem a la Porxada el dia 31 de maig, el “Dia escolar de la no violència i la pau”. Segur que aquest, serà un dia per a recordar.

Aquí us deixo algunes imatges.

WE ARE MAGIC…Continuem elaborant els productes de la cooperativa!!

Ens falta poc per acabar els nostres productes, i alguns ja els estem embolicant!!!. Encara ens falta alguns productes com ara els Ulls de drac, tant el collaret com el clauer,  però són fàcils de fer, segurament  els acabarem a llarg dels propers dies. Us anirem informant!!!!

AQUÍ US DEIXEM ALGUNES FOTOS