Projectes

Aquests són alguns projectes que s’han realitzat durant l’estiu a Blue Sky School. Esperem que tinguin continuïtat al llarg del curs!

ESCRIPTURA CREATIVA

Al llarg dels últims dos mesos s’ha realitzat un projecte d’escriptura creativa amb els nens i nens de Blue Sky. Diferents activitats en les que s’ha buscat fomentar el seu pensament crític, despertar la seva creativitat i donar-los una via d’expressió. Juntament amb això s’han treballat diferents aspectes sobre la desigualtat i els estereotips de gènere entre homes i dones que existeixen. Així doncs, s’estan introduint els diferents generes narratius, que d’altra manera no arribarien a conèixer. Els resultats estan superant les expectatives i ens trobem davant de grups motivats protagonitzant una gran evolució.

RACONS DE JOC (PSICOMOTRICITAT FINA I GRUIXUDA)

Un dels projectes proposats per aquest estiu és la introducció al treball per racons amb els nens i nenes més petits. Hem pensat una sèrie de jocs o activitats molt senzilles que es poden fer en petits grups i que donen la oportunitat d’organitzar-se de manera autònoma i segons els seus interessos.  Esperem poder-ho portar a terme durant la nostra estada a Blue Sky perquè serveixi d’idea i tingui continuïtat al llarg de la resta del curs amb noves propostes.

Aquest document mostra una petita explicació  d’aquestes activitats i de com es podria organitzar. (està en castellà i anglès per poder-lo deixar a l’escola i que tothom qui vulgui ho pugui utilitzar i continuar)

RINCONES DE JUEGO

GAME CORNERS