El Laberint d’Horta

Fa dos setmanes els nens i nenes del Cicle Mitjà vam anar a passar el dia al Laberint d’Horta. Ens va agradar molt perdre’ns per dintre. Va ser molt divertit! També vam poder veure una obra de Joan Brossa titulada Poema Visual.

Curses d’orientació de 4t

Els nens i nenes de 4t vam fer unes curses d’orientació molt maques. Va ser molt divertit anar buscant les fites per tal de passar per tots els llocs per on havíem de passar. Alguns-es ho vam fer súper ràpid i d’altres vam trigar molt més; fins-i-tot va haver-hi qui es va perdre per dins de les instal.lacions.

Aquí teniu un recull de fotos que demostren que bé que ens ho vam passar a Montjuïc.

Escrits de tercer

Si voleu llegir, els alumnes de tercer hem escrit moltes històries  El llibre d’històries

BALL DE BASTONS 2.014

Un curs més l’escola Collaso i Gil ha participat a l’activitat del BALL DE BASTONS.

Els alumnes de 3r A/B al llarg del curs hem estat aprenent i practicant diferents balls de bastons.

El Juanjo ens ha ensenyat:

• El Pin Pilotero

• L’ermità

• Invertit

• Cosidoreta

Hem fet una trobada amb diferents escoles al Pla de la Catedral i tots junts hem ballat les cançons.

Ens han regalat una bonica gorra. Ens han obsequiat amb un croisant i una ampolla d’aigua.

I a la nostra l’escola li han donat un premi per participar en aquesta activitat.

RÀNQUING DE LLIBRES 2.013-2.014

Els alumnes de tercer A i B hem escollit els millors llibres de lectura. Aquests llibres els hem

llegit al llarg de tot el curs i un dia vàrem fer la votació. Aquests són els que més ens han

agradat per categories:

1. GOMET TARONJA : 1r Marieta i la nit. 2n La mama oca i la lluna.
  2. GOMET BLAU : 1r L’Alba ja no va tenir por. 2n Abracadabra, pata de cabra. 3r Les sospites de la Mònica i La història de l’Ernest.
  3. GOMET VERMELL : L’Osvald l’elefant musical i El detective Warton

ranking llibres20 ranking llibres21 ranking llibres22 ranking llibres23 ranking llibres24 ranking llibres25

Llibres Estrella

IMG_0223b IMG_0224b IMG_0225b IMG_0226b IMG_0227b

Sant Jordi al Cicle Mitjà

L'Hort de la reina Amàlia73Imagen1

Aquest Sant Jordi 2.014 hem

compartit moltes coses junts. Alumnes i mestres hem gaudit d’unes

jornades prèvies i d’un Dia del Llibre ben especial.

Abans del 23 d’abril ja havíem preparat la nostra

participació als Jocs Florals amb narracions i poemes.

Els alumnes de 3r vam fer contes i narracions curtes.

Els-les de 4t vam elaborar poemes de

temática molt diversa: esports, amor, Sant Jordi, amics…

Vam fer la tria de les feines que més ens agradaven

i fins i tot vam participar en un concurs de dibuix;

havíem de dibuixar els personatges principals de la llegenda,

van sortir uns Sant Jordis, roses, princeses i dracs ben macos….

ens agrada molt dibuixar! Durant el dia vam fer tallers i

altres activitats com ara petites representacions i lectures.

La cirereta del pastís la va posar la nostra estimada

Montse amb la presentació del seu

nou llibre L’hort de la reina Amàlia.

En aquest llibre ens explica les aventures d’un grup de nens,

ex-alumnes de l’escola que…. no us puc explicar res més! Millor que el llegiu!

Enhorabona Montse!

Jocs Florals a 3r

Triem les feines guanyadores

Tallers a 3r

Tallers de 4t

L’hort de la reina Amàlia. PRESENTACIÓ

Cinderel.la

El passat nou d’abril els nens i nenes de 4t van estrenar l’obra  Cinderel.la. Va ser un dia ben especial per ells ja que posaven en escena l’obra que tant de temps portaven assatjant. A més, les famílies que van poder, van venir a veure com ho feien. La veritat és que va sortir molt bé.

Com heu vist a la web ja van sortir els videos de la representació. Aquí veureu algunes fotos d’assatjos, “entre bambalines” i del mateix dia. Va ser un dia molt emocionant.

Sortida al Parc Joan Brossa

L’últim dia del trimestre passat TOTS els nens i nenes del Cicle Mitjà vam gaudir d’un

matí de bona convivència i germanor al Parc de Joan Brossa. A més del fet que va fer un dia

fantàstic, assolellat i calorós, vam aprofitar per jugar i divertir-nos amb els nostres companys

i mestres en un entorn magnífic. Vam jugar a futbol, a pica-paret, a curses… també vam

compartir llaminadures i esmorzars diversos. Tots ens ho vam passar molt bé i la nota

destacada va ser l’absència de conflictes. El Parc Joan Brossa està situat a la muntanya de

Montjuïc.

Rodajoc a 3r

Els nens i nenes de 3r vam anar a fer l’activitat Rodajoc. Ens ho vam passar d’allò més bé i, a més, el dia va acompanyar, feia un Sol esplèndid! Va ser molt divertit i vam aprendre jocs nous i vam fer servir materials nous per nosaltres i engrescadors com ara el paracaigudes. Doneu una ullada i veureu com en vam gaudir. Dona enveja eh?

El coet

Els alumnes de 3r volíem comprovar que l’aire, tot i que no es veu, ocupa un lloc i pesa