Un bloc a XTECBlocs
Archive for 12 maig 2012
ESCULTURA-DIBUIX 3rB
0Mentre uns formàvem escultures els altres ens dibuixaven, pintaven,…. a la seva manera.
Mentre uns formàvem escultures els altres ens dibuixaven, pintaven,…. a la seva manera.
Comentaris recents