Un bloc a XTECBlocs
Archive for 8 novembre 2011
PLÀSTICA 4t (segona sessió)
9A la segona sessió de plàstica vam fer un collage de tardor i una carta inflable mitjançant la tècnica de papiroflèxia (vam seguir el procés mitjançant un vídeo)
COLLAGE TARDOR
4t A
.
4t B
.
4t C
.
CARTA INFLABLE
La vam fer per regalar, alguns ens les vam intercanviar entre nosaltres i d’altres la vam escriure per algun familiar.
.
Us deixem el vídeo per si voleu fer les vostres pròpies CARTES INFLABLES a casa!
PLÀSTICA 4t B (primera sessió)
11Us ensenyem els collages que vam fer com els nostres companys i companyes
.


Comentaris recents