PRIMAVERA

Com que ha arribat la primavera a tercer, hem decidit fer un treball de plàstica amb aquestes flors tan boniques copiades del natural. Aquí hi ha les fotos del ram original, i dels treballs fets pels nens i nenes. Eh que són uns artistes?

L’OFICI DE PICAPEDRER

DILLUNS VAM TENIR A LA CLASSE UNA VISITA MOLT INTERESSANT. MOLT AMABLEMENT ENS VA VENIR A VEURE EL PARE DEL JOE DE TERCER B I ENS VA ENSENYAR EL SEU OFICI, EL DE PICAPEDRER. COM QUE AL TEMA DE CONEIXMENT DEL MEDI ENS VAN SORTIR ELS OFICIS ANTICS, VAM APROFITAR QUE EL JOAN (EL PARE DEL JOE) ENS VINGUÉS A FER UNA DEMOSTRACIÓ. VA SER MOLT INTERESSANT. AQUÍ TENIU UNES IMATGES.

AH!!!! MOLT AVIAT PASSEU PER DAVANT DE L’ESCOLA I HI TINDREM PENJADA LA PEDRA QUE ENS VA PICAR AMB EL NOM DEL NOSTRE COLE.

MOLTES GRÀCIES ALS PARES DEL JOE.

ESTRELLES DE NADAL

Durant aquests darrers dies els nens i nenes de l’escola han portat estrelles i objectes que tenen forma d’estrella. Aprofitant aquests fotografies, a la classe hem fet haikus i ens ho hem passat molt bé. Alguns alumnes en van llegir alguns davant de la càmara i el resultat de tot aquest treball és aquest vídeo tant xulo que amb molta il·lusió ha elaborat un alumne de 4t. d’ESO.

Aprofitem per desitjar-vos un Bon Nadal i fins l’any vinent.

HAIKUS

A les classes de tercer hem treballat els haikus. Els haikus són poemes japonesos de tres versos sense rima. El primer vers ha de tenir 5 síl·labes, el segon 7 i el tercer 5. Per fer aquests haikus ens hem inspirat en imatges d’estrelles que els nens i nenes han portat de casa, aprofitant que s’acosten les festes de Nadal.

Si voleu saber més coses sobre els haikus podeu clicar aquí.