Torneig d’ escacs

Les nenes i nens de quart que fan l’ activitat exraescolar d’ escacs a l’ escola, han participat en el seu primer torneig i han quedat els quarts. No està gens malament per ser la primera vegada, no?

Publicat dins de CICLE | Deixa un comentari

Visita a l’ Ajuntament de Les Preses

Publicat dins de CURS 2010-2011, QUART | Deixa un comentari

II Fira de matemàtiques de la Garrotxa

Publicat dins de QUART | Deixa un comentari

RODAJOC OLOT

El passat 1 d’abril els nens i nenes de 3er vam participar del Rodajoc d’Olot.
Ens vam passar tot el matí jugant a un munt de jocs i vam conèixer molts nenes i nenes de les diferents escoles de la Garrotxa ens ho vam passar súper bé! Mireu, mireu…

Publicat dins de TERCER | Deixa un comentari

ELS ALUMNES DE 4T ENS ENSENYEN LA NOSTRA ESCOLA.

ELS ALUMNES DE 4T, A LA CLASSE D’INFORMÀTICA HAN PREPARAT PER PARELLES UN POWER POINT DELS DIFERENTS ESPAIS DE LA NOSTRA ESCOLA. ESPEREM QUE US AGRADI.

Publicat dins de CURS 2010-2011, QUART | 1 comentari

CARNESTOLTES TIC

ELS CONEIXEU? SÓN ELS NENS I NENES DE 3R! A INFORMÀTICA ENS HEM DISFRESSAT DEL QUE MÉS ENS AGRADA!!

Publicat dins de CURS 2010-2011, TERCER | Deixa un comentari

El túnel de Bracons

Els alumnes de 4t. sóm els encarregats de fer les pàgines reservades a l’ escola Verntallat per l’ agenda escolar de la Garrotxa del proper curs.
Aquest és el treball que hem fet.

EL TÚNEL DE BRACONS(function() { var scribd = document.createElement(“script”); scribd.type = “text/javascript”; scribd.async = true; scribd.src = “http://www.scribd.com/javascripts/embed_code/inject.js”; var s = document.getElementsByTagName(“script”)[0]; s.parentNode.insertBefore(scribd, s); })();

Publicat dins de CURS 2010-2011, QUART | Deixa un comentari

L’ aiguat.

El dilluns 14 de març va començar a ploure. Però dimarts, va començar a ploure encara més fort, mentre estàvem a mecanografia. A les quatre feia un cel estrany, començava a crèixer el riu. Alguns nens van marxar amb els seus pares que els van venir a recollir abans de l’ hora. Alguns altres alumnes vam marxar amb els autocars, d’ altres ajudats pels policies…en fi, tots vam arribar sans i estalvis a casa, això sí, una mica mulladets!

Publicat dins de CICLE, CURS 2010-2011, QUART | Deixa un comentari

Taller de paper reciclat

Aquesta setmana han vingut a la nostra escola uns alumnes del Patronat Joan Sellas amb els seus monitors a ensenyar-nos com es fa el paper reciclat.
Tots hem trobat que ha estat una activitat molt interessant!

Publicat dins de CICLE, CURS 2010-2011, QUART | Deixa un comentari

food and drink A

Els nens i nenes de 4rt. han recitat un poema en anglès. Els ha sortit fantàstic, no creieu?

Publicat dins de CICLE | Deixa un comentari