ESMORZAR SALUDABLE!

L’ÚLTIM DIA DE CURS AL CLUB DELS JARDINERS VAM FER UN ESMORZAR MOLT SALUDABLE: MACEDÒNIA DE FRUITES AMB IOGURT.
VOLEU SABER LA RECEPTA?

INGREDIENTS:
POMES , PERES, PRÉSSECS, PLÀTANS, CIRERES, SUC DE TARONJA NATURAL, SUCRE I IOGURTS NATURALS.

PREPARACIÓ:
– PELAR I TALLAR A TROSSETS TOTES LES FRUITES.
– AFEGIR EL SUC DE TARONJA EXPRIMIT.
– FICAR SUCRE I REMENAR.
– DEIXAR 15 MINUTS A LA NEVERA.
– EN UN BOL, POSAR EL IOGURT NATURAL.
– AFEGIR LA FRUITA AL GUST DE CADASCÚ.
BON PROFIT!!!!!

ENS VISITA LA CLASSE DEL TRO!

AVUI HA SIGUT UN DIA PLE DE SORPRESES!
PRIMER, LA MONA I DESPRÉS UNA VISITA MOLT ESPERADA! ELS AMICS I AMIGUES DE L’ESTEL DE LA CLASSE DEL TRO, ENS HAN VINGUT A FER UNA VISITA A LA NOSTRA ESCOLA. ELS HEM EXPLICAT TOT EL QUE FEM AL CLUB DELS JARDINERS I DESPRÉS ELS HEM ENSENYAT L’HORT DE L’ESCOLA ON VAM PLANTAR LES NOSTRES LLAVORS.
L’ALEIX, L’ORIOL, EL VIRGILI, L’EMIL I LA JUDIT ENS HAN FET UN REGAL MOLT BONIC, UN ESPANTAOCELLS FET PER ELLS QUE JA HEM COL.LOCAT A L’HORT. I TAMBÉ ENS HAN REGALAT PLANTES MEDICINALS PER A QUE TAMBÉ LES PLANTEM A L’HORT!
ENS HA AGRADAT MOLT QUE VINGUESSIN A LA NOSTRA ESCOLA I ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ!

GRÀCIES PER LA VISITA CLASSE DEL TRO!

visita-estel-0284

FEM LA MONA!

AL CLUB DELS JARDINERS NO ENS VOLEM PERDRE LES TRADICIONS I MENYS UNA DE TAN DOLÇA! PER AIXÒ, AVUI HEM FET LA MONA DE PASQUA! AMB L’AJUDA DE LA RECEPTA, HEM FARCIT EL PA DE PESSIC AMB MANTEGA I MELMELADA DE MADUIXA. DESPRÉS L’HEM COBERT TOT DE XOCOLATA I HEM AFEGIT AMETLLES PICADES AMB EL MORTER. PER ÚLTIM, HEM POSAT L’OU DE XOCOLATA I ELS POLLETS. ENS HA QUEDAT BONÍSSIMA!

BONES VACANCES DE PASQUA A TOTHOM!!!!!!!!

PLANTEM A L’HORT!

LA SETMANA PASSADA VAM PODER TRASPLANTAR LES LLAVORS QUE VAN CRÉIXER MÉS, A L’HORT DE LA NOSTRA ESCOLA.
AMB L’AJUDA DEL XAVIER, VAM POSAR EN PRÀCTICA EL QUE ENS HAVIA ENSENYAT L’ALTRA VEGADA, AMB LES EINES DE L’HORT.
ARA, NOMÉS CAL TENIR PACIÈNCIA I ESPERAR QUE CREIXIN MOLT I QUE ENS HO PUGUEM MENJAR!

LES EINES DE L’HORT

AL CLUB DELS JARDINERS VAM TENIR UNA VISITA! EL XAVIER, UN MESTRE DE L’ESCOLA, ENS VA VENIR A EXPLICAR I A ENSENYAR QUINES EINES ES NECESSITEN EN UN HORT.
ENS LES VA DEIXAR PROVAR I VAM APRENDRE PARAULES NOVES!
DESPRÉS, VAM FER UN DÒMINO AMB LES FOTOS I ELS NOMS DE TOTES LES EINES.
ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ!

GRÀCIES XAVIER!

hpim32641

LLAVORS PER L’HORT

HEM PLANTAT MOLTES LLAVORS DIFERENTS PER VEURE SI VAN CREIXENT I AL BON TEMPS LES PODEM TORNAR A PLANTAR A L’HORT DE L’ESCOLA.

CADA SETMANA OBSERVAREM ELS CANVIS I ANOTAREM ELS RESULTATS EN UN QUADERN DE CAMP QUE TENIM PER CADA LLAVOR.

AQUÍ TENIU UNA FOTO DE COM ENS HA QUEDAT!

sessio-17-056

REGUEM LLAVORS AMB LÍQUIDS DIFERENTS!

AL CLUB DELS JARDINERS HEM FET MÉS EXPERIMENTS DELS NOSTRES! AQUEST COP HEM REGAT LLAVORS AMB DIFERENTS LÍQUIDS…A VEURE QUÈ PASSARÀ!

EXPERIMENT 1: POSEM COTÓ FLUIX EN UN POT DE VIDRE I DESPRÉS HI AFEGIM LLAVORS DE FESOLS. UN COP HO TENIM TOT PREPARAT HO REGUEM AMB AIGUA. ROSER, VICTÒRIA I MÍRIAM.

EXERIMENT 2: REGUEM LES LLAVORS AMB COCA-COLA. FIQUEM LLAVORS DE FESOLS EN UN POT AMB COTÓ FLUIX. DESPRÉS LES REGUEM AMB COCA-COLA. ABDOU I JOEL.

EXPERIMENT 3: EN UN POT DE VIDRE POSEM COTÓ FLUIX I 5 LLAVORS DE FESOLS. LES REGUEM AMB CAFÈ. JOAN A. I LAURA.

EXPERIMENT 4: REGUEM LES LLAVORS DE FESOLS AMB SUC. AGAFEM 1 POT DE VIDRE, COTÓ FLUIX I FESOLS. POSEM DINS EL POT EL COTÓ FLUIX I ELS FESOLS. HEM REGAT AMB SUC. ARIADNA I CRISTIAN.