COMENÇA EL CLUB DE LECTURA

528069_459353324099147_1345034927_n

El Club de Lectura de l’Olivar Gran s’inicia aquest curs a fi de fomentar el gust per la lectura entre l’alumnat. Pretenem crear un espai de trobada on alumnes i professors gaudeixin de l’experiència lectora.
   Aquest projecte l’inicien els departaments de català i castellà amb la intenció que la resta de departaments del centre també hi col·laborin i pugui esdevenir una activitat transversal. La nostra proposta per a aquest curs és la presentació del Club a partir de la lectura de contes de por, en català i en castellà, a la vigília de Tots Sants com a activitat motivadora per arrencar el Club de Lectura.
   Com a propostes de lectura treballarem un llibre al segon trimestre (Como agua para chocolate) i un altre al tercer trimestre (On ets, Ahmed?), en castellà i en català.
També farem una trobada per fer recomanacions de llibres per l’estiu a final de curs.