Gran èxit de la 4a edició de la cursa solidària!

Un any més, i ja en van quatre, els alumnes de 3er d’ESO de l’Escola Cor de Maria d’Olot van organitzar la Cursa Solidària per la Marató de TV3. Pràcticament 200 persones es van calçar les bambes en una matinal marcada pel fred i el bon ambient.

Unes 200 persones van oblidar-se del fred i van posar el seu granet de sorra en la Cursa Solidària que organitzen els alumnes de 3r d’ESO de l’escola olotina Cor de Maria. Ho han fet organitzant-se en quatre comissions: Logística, Recorregut, Promoció i Premsa. Aquesta és la 4a edició d’una cursa que entrega tots els diners recaptats al projecte de la Marató de TV3, que enguany està dedicat a les malalties infeccioses. Una cursa que compta amb dos recorreguts. El primer competitiu i participatiu, té 8 quilòmetres i comença per l’escola, passar per la Moixina, el Volcà Sant Francesc i torna a l’escola. També està el recorregut de 250 metres pels més menuts. Cada participant pagava una entrada de 8 euros que incloïa la participació a la cursa, entrar al sorteig de productes dels patrocinadors i obsequis. En total es van recaptar, aproximadament, més de 1400 euros.

Us compartim un enllaç de la notícia que va fer Olot Televisió.

Més de 1000 euros recaptats a la 4a Cursa Solidària que organitzen els alumnes de 3r d’ESO de l’Escola Cor de Maria d’Olot

Moltes felicitats a tothom!