ENS VISITA DAVID DARNÉ

Aquest dimarts dia 20 de setembre David Darné ha realitzat una xerrada informativa per ajudar-nos als alumnes de 3r d’ESO en la nostra cursa solidària que es portarà a terme el pròxim 3 de desembre. Es tracta d’un dels organitzadors principals de la cursa Romànic Extrem, realitzada a la Vall de Bianya. Ha vingut per resoldre alguns dubtes sobre l’organització, l’avituallament, la promoció i l’itinerari de la cursa. Els alumnes hem agraït molt la xerrada ja que volem millorar la participació dels anys anteriors i si és possible recaptar més diners per una causa solidària, en aquest cas, la Marató de TV3.

Així mateix, ha col·laborat amb material per avituallament i per sortejar el dia de la cursa. Moltes gràcies!

Sara Canseco i Júlia Guix

IMG-20160926-WA0006