Arxiu mensual: setembre de 2011

SEGON DIA DE COLÒNIES

Avui ha estat un dia dia divertit i complet. Hem après moltes coses sobre els musclos, les maneres de pescar, les subhastes de peix i la qualitat de l’aigua.  A primera hora del matí, hem anat amb vaixell per la … Continua llegint

Publicat dins de Diari de la classe | Deixa un comentari

PRIMER DIA DE COLÒNIES

Avui 28 de setembre, és el nostre primer dia de colònies al camp d’ aprenentatge del Delta de l’Ebre a Sant Carles de la Ràpita. El viatge ha estat una mica llarg (unes 2:30 hores), però hem cantat algunes cançons … Continua llegint

Publicat dins de Diari de la classe | 1 comentari

PER FER CALCUL JUGANT

Com ja us he comentat a la classe, podeu accedir a aquests jocs per practicar el càlcul. Podeu posar diferents nivells, diferents operacions i també varis jocs. Aneu anotant per quin nivell aneu i aneu pujant la dificultat. Cliqueu daumunt … Continua llegint

Publicat dins de Matemàtiques | Deixa un comentari

MARXEM EL DIMECRES DE COLÒNIES

Com veieu al diari de classe, estem impacients que arribi dimecres per anar al Delta de l’Ebre. Segur que aprendrem molt i disfrutarem compartim les últimes colònies de l’escola. Si voleu saber més coses sobre el què farem i com … Continua llegint

Publicat dins de Diari de la classe, General, Noticies importants | Deixa un comentari

JOCS D’ORDINADOR

Nois i noies de 6è: El joc que us vull ensenyar es diu   PES 12 DEMO que te uns grafics super bons i flipants i que t’integren en el joc amb energia i valentia en les lligues, els trofeus i … Continua llegint

Publicat dins de Jocs | Deixa un comentari

Colònies!!!!!!!!

El dia 28 hem quedat a les 9:00 a la plaça Antoni Maura per agafar l’ autocar. Estem molt nerviosos i amb moltes ganes d’anar al Delta  de l’Ebre !!!! Farem excursions amb bici, “juergas” i festes nocturnes flipants,  i … Continua llegint

Publicat dins de Diari de la classe | Deixa un comentari

Reciclatge.

El dia 22/9/11 el Jofre i la Valentina juntament amb alumnes d’altres classe del Cervantes han anat a reciclar a un punt verd que va venir  d’una empresa que es diu Retorna, prop de l’escola. L’escola uns dies abans ha … Continua llegint

Publicat dins de Diari de la classe | Deixa un comentari

UN NOU CURS

Aquesta ha estat la primera setmana del curs.  Ens han explicat moltes coses. Per exemple:  cada dimarts anirem a la piscina, també  anirem de colónies del  28 al 30 de setembre a Sant Carles de la Rápita… Avui divendres ha vingut a la classe … Continua llegint

Publicat dins de Diari de la classe | 1 comentari

COMENCEM UN CURS ESPECIAL

Esperem que tots haguem tingut unes bones vacances. Tots els cursos de l’escola són especials per algun motiu, però aquest, sisè, és l’últim que esteu aquí. Em fa molta il.lusió compartir aquest curs amb vosaltres. Segur que treballarem i estarem … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari