Lapbook cos humà

Els alumnes de 2n B, com a final de projecte de Medi, han creat lapbooks grupals per organitzar tota la informació treballada aquests dies.

Els lapbook són el resultat d’un treball d’investigació i aprenentatge, on es reflecteix tot el que s’ha aprés de forma resumida i gràfica sobre un tema concret. En aquest cas sobre el cos humà: ossos, músculs, articulacions…
També se’l coneix com a llibre amb butxaques o llibre plegat amb llengüetes, per la seva forma i aparença final. Ja que hem fet servir plantilles, sobres, dibuixos, fotografies, esquemes… i material molt divers.
S’utilitzen per reunir, en un sol lloc, gran quantitat d’informació. Serveix per materialitzar el que s’ha aprés, per reunir tota la informació sobre el que s’ha investigat de forma resumida, gràfica i ordenada. Els alumnes han treballat de forma cooperativa aportant informació i col·laborant en tot moment.
Ho hem fet a partir d’una cartolina gran plegada com un tríptic que servia de suport. Es diferencien les diverses seccions o àrees de treball i es decideix quina informació anirà a cada àrea. Després es dissenya com s’exposarà la informació.

Ha estat un treball molt productiu i els nens i nens han aprés moltíssim.

Aquí us deixem una mostra del procés i resultat. Segur que serà el primer de molts. Clicar aquí!