Sessió de tennis, a càrrec d’en Francesc Prat Serra [Siscu]

En el marc de les activitats del Projecte Interdisciplinari d’enguany dedicat als Jocs Olímpics, dijous u de març de 2016 ens visitava en Francesc Prat Serra, jugador de Tennis en cadira de rodes.

En Francesc Prat Serra va néixer el dia sis de març de l’any 1978. Va ser un atleta amateur corrent curses de mitja distància. Als 20 anys va patir un accident on va perdre una cama i d’ençà d’aquest fet va practicar esquí i després tennis.

Va estar jugant a Tennis sense competir, entre l’any 2000 i el 2004 i a partir del 2011 comença de nou a entrenar, iniciant competicions l’any 2012.

L’any 2013 entra al grup de competició de l’escola de tennis en cadira de rodes de la Federació Catalana de Tennis a les instal·lacions de la Vall d’Hebron i l’any 2015 entra al programa  ARC (Alt  Rendiment Català) del Consell Català de l’Esport. Actualment competeix a nivell nacional i  internacional i entrena cinc dies a la setmana.

El motiu de la visita d’en Francesc a l’escola era interactuar amb els alumnes de P4 i 1r nivell, mostrant-los com es practica el Tennis en cadira de rodes i responent en tot moment a les seves preguntes.  Acompanyat d’en Joan Gaspà Puig, avi d’en Jordi i l’Oriol Soler Gaspà alumnes de 1r i P4 respectivament, instal·laran una xarxa a la pista esportiva per fer una demostració de com es juga a aquest esport.

Donada l’expectativa generada entorn de la presència d’en Francesc a l’escola, els alumnes de 3r i 5è nivell observaren durant una estona l’activitat realitzada a la pista esportiva del centre.

La comunitat educativa de l’escola agraeix enormement a en Francesc la participació en aquesta activitat com a gran esportista i com model de persona amb una alta capacitat de resiliència i fortalesa. També agraïm a en Joan l’acompanyament d’aquest esportista durant la seva estada a l’escola.