Excursió a la Fageda d’en Jordà (Olot, la Garrotxa)

EXCURSIÓ A LA FAGEDA (divendres, 4 de desembre de 2015)

Els alumnes de Cicle Inicial hem anat a la Fageda d’en Jordà (Olot, la Garrotxa). Hem marxat amb autocar de l’escola i a les 11 h. hem arribat a la Cooperativa de La Fageda. Allà hem esmorzat i ens han fet una visita guiada per la granja. Hem vist i tocat les vaques i els vedells  (un just acabat de néixer!), la sala de munyir, i com es feien els iogurts. Finalment ens han passat un vídeo que explicava moltes altres coses sobre la Cooperativa i hem pogut triar un iogurt per menjar-nos-el  allà mateix. A la majoria se’ns ha fet curt de tan bo que l’hem trobat!

Hem dinat a la fageda i a la tarda, després de conèixer les normes per poder-nos-hi passejar, ens hi hem endinsat. Hem conegut el Follet de la Fageda que ens ha encarregat una feina per fer: fotografies d’aquest paratge natural tan bonic i canviant a la tardor i diferent dels que tenim a prop de Llagostera per poder-les mirar i fer un treball a classe.

FOLLET (1)

També hem pogut observar com entrava el sol a la fageda i com els arbres ja havien perdut moltes fulles. Hem pujat a l’autocar i hem tornat cap a l’escola. Ens ho hem passat molt bé!

Tot seguit us ensenyem les fotografies que hem fet, esperem que us agradin!