Adéu Echegaray !!!

En aquesta escola hem passat tota la nostra infància i moments ben especials. S’ha acabat sisè i començarem primer de l’ESO. Passarem de ser els grans a ser els més petits. Hem fet bons amics i amigues, hem conegut mestres molt especials i hem viscut experiències que mai oblidarem.
Gràcies Echega! Gràcies per ensenyar-nos tantes coses, per acompanyar-nos en moments tan feliços . Gràcies per fer-nos unes grans persones!

Fins aviat, mai t’oblidarem.

Els i les alumnes de 6è A.

Anem al Saló del Còmic!

Demà els i les alumnes de sisè anem a visitar la 32a. edició del Saló del Còmic a Barcelona. Allà podrem conèixer els dibuixants de molts còmics coneguts. I aprendrem més coses sobre aquestes il.lustracions, ja que aquest curs hem treballat el Manga als Tallers de Plàstica.comic