El regne dels fongs

El regne dels fongs. Aquí tens un vídeo per iniciar-te en el coneixement dels fongs.

La cèl·lula

Aquí tens la informació sobre la cèl·lula. Consulta-la cada vegada que tinguis dubtes i per anar repassant allò que estem treballant a l’escola.

Practiquem fraccions!

Aquí teniu unes activitats per anar treballant les fraccions.

Captura

Publicat dins de Matemàtiques | Deixa un comentari

Numeració

Fem mates? Vinga!!!

Atreveix-te amb aquestes sèries que hauràs de continuar. Segur que te’n sortiràs molt bé!

Publicat dins de General, Matemàtiques | Deixa un comentari

noms i adjectius

Recorda que els substantius o noms serveixen per designar les persones, els animals, els llocs, els conceptes…L’article acompanya al nom.

Els adjectius són les paraules que fem servir per designar qualitats als noms.

Amb les activitats que et proposem, podràs practicar i millorar l’ortografia dels noms i adjectius: masculí i femení, singular i plural, concordança…

Endavant!!!

Publicat dins de General, Llengües | Deixa un comentari

Els ecosistemes

Au, anima’t! …i fes aquestes activitats  Jclic sobre els ecosistemes per entrar en el tema.

ecosistemes

Publicat dins de General, Medi | Deixa un comentari

Les parts de l’ordinador

Publicat dins de TIC | Deixa un comentari

Juguem a calcular

Fes clic a la imatge per practicar el càlcul mental. Cal obrir aquest joc amb un navegador que accepti Java ( ex: mozzilla).

Captura

Publicat dins de General, Matemàtiques | Deixa un comentari

Joc de mecanografia

Ara podeu fer una petita competició entre uns quants nens i nens de la classe a veure qui escriu més ràpid!

flying chase

Mecanografia

Vols aprendre a escriure ràpid? Aquí us deixo una web per fer exercicis de mecanografia que t’ajudaran a aprendre a escriure ràpid.

sin-titulo