JO SÓC

Els nens/es de cinquè a l’hora d’educació en valors vam fer un joc per afavorir les dinàmiques de cohesió, amb la finalitat de conèixer-se a un mateix i conèixer l’altre.

Aquesta activitat ens ha ajudat a millorar el coneixement mutu i la de la resta de companys/es.

ROMANS I TERMALISME – ELABOREM UN UNGÜENT ROMÀ

Aquesta setmana hem anat a conèixer les termes medicinals romanes de Caldes de Montbui. Els alumnes de cinquè han fet una visita guiada a la Font del Lleó, les Termes Romanes i una visita a les exposicions de termalisme del Museu, i després han fet un taller relacionat amb la cultura termal i curativa dels romans, en que han el.laborat un ungüent amb elements naturals com la cera o les plantes aromàtiques.

LA CASTANYADA

El dia 31 d’octubre aquí a l’escola es va celebrar la Castanyada menjant castanyes i panellets Mmmm…..

Tots els nens/es van ballar uns balls tradicionals d’aquesta diada.

EL MUSEU EGIPCI

El dia 27 d’octubre els nens/es de cinquè van anar a fer una visita al Museu Egipci de Barcelona.

Les activitats que es van fer van ser dues. Una era la visita guiada pels diferents espais del Museu Egipci; que ens va ajudar per familiaritzar-nos amb tota una sèrie de temàtiques fonamentals de l’antic Egipte com: faraó i societat, vida quotidiana, món funerari, art, mites etc… i l’altre era reconstruir un ritual  de momificació.

Després de la gran visita vam anar al parc a dinar i a gaudir del gran dia.

Mireu, mireu….

Ç