COLÒNIES LA FIGUERA. CASTELLNOU DE BAGES

Hola families, aquí podreu veure totes les fotos de les colònies dels vostres fills i filles, com van disfrutar i les activitats que van fer. Segur que us agradarà molt compartir una estona amb ells per tal que us les expliquin.

Resultado de imagen de casa de colonies la figuera

JO SÓC

Els nens/es de cinquè a l’hora d’educació en valors vam fer un joc per afavorir les dinàmiques de cohesió, amb la finalitat de conèixer-se a un mateix i conèixer l’altre.

Aquesta activitat ens ha ajudat a millorar el coneixement mutu i la de la resta de companys/es.

ROMANS I TERMALISME – ELABOREM UN UNGÜENT ROMÀ

Aquesta setmana hem anat a conèixer les termes medicinals romanes de Caldes de Montbui. Els alumnes de cinquè han fet una visita guiada a la Font del Lleó, les Termes Romanes i una visita a les exposicions de termalisme del Museu, i després han fet un taller relacionat amb la cultura termal i curativa dels romans, en que han el.laborat un ungüent amb elements naturals com la cera o les plantes aromàtiques.

LA CASTANYADA

El dia 31 d’octubre aquí a l’escola es va celebrar la Castanyada menjant castanyes i panellets Mmmm…..

Tots els nens/es van ballar uns balls tradicionals d’aquesta diada.

EL MUSEU EGIPCI

El dia 27 d’octubre els nens/es de cinquè van anar a fer una visita al Museu Egipci de Barcelona.

Les activitats que es van fer van ser dues. Una era la visita guiada pels diferents espais del Museu Egipci; que ens va ajudar per familiaritzar-nos amb tota una sèrie de temàtiques fonamentals de l’antic Egipte com: faraó i societat, vida quotidiana, món funerari, art, mites etc… i l’altre era reconstruir un ritual  de momificació.

Després de la gran visita vam anar al parc a dinar i a gaudir del gran dia.

Mireu, mireu….

Ç