VISITA al centre residencial LA DUNA

El passat divendres 13, els alumnes de Cicle Inicial vam fer una sortida una mica especial, vam visitar el centre residencial La Duna, un centre on hi resideixen persones amb discapacitat intel·lectual i trastorns de conducta. La idea va sorgir de Noelia, la mamà d’Adrià Gisbert, de 2n, qui treballa en aquest centre i que es va oferir a realitzar un activitat de teatre per als alumnes de Cicle Inicial, amb els usuaris d’aquest centre, relacionat amb el projecte dels indis que estem fent. És per això que vam pensar que, aprofitant que el divendres feien jornada de portes obertes, estaria bé visitar qui són, on viuen i quines activitats fan els usuaris d’aquest centre. I tot va ser dit i fet. Va ser una visita molt profitosa en tots els sentits. Aquí en podeu veure unes imatges.