INVESTIGUEM ELS TEIXITS

Després d’haver investigat i observat els teixits amb lupa, hem intentat fer-ne un nosaltres mateixos. En grups, hem decidit de quina manera hem de posar els fils per fer el teixit, i tot i que ens ha costat, tots hem arribat a algunes conclusions.

Hem observat que calia posar fils horitzontals i d’altres verticals, però no hem acabat de veure com…

Ha estat una gran experiència, ja que hem hagut de debatre, posar-nos d’acord i pensar molt bé què i com ho voliem fer.

Caga-Tió

El darrer dia del trimestre, els nens i les nenes del cicle inical vam fer cagar el tió. En petits grups, vam anar passant i vam cantar la cançó, i fins que no ho vam fer tots no va fer el pet i ens va deixar les joguines!

Aquí teniu algunes fotografies, però com que estàvem tan emocionats picant moltes han quedat mogudes i us mostrem les que ens han quedat millor!

Santa Cecília

La Setmana de Santa Cecília, patrona de la música, vam treballar l’evolució de la música negra. Es va triar aquest tema ja que aquest tipus de música va sorgir arrel dels esclaus negres que treballaven en els camps de cotó dels Estats Units, en relació amb el monogràfic d’enguany “Teixits i Botons”.

Com cada any, l’escola prepara un concert pels alumnes, i aquesta vegada hem pogut gaudir d’un grup de músics que ens han interpretat peces de Jazz i que ens han explicat les característiques i els instruments principals d’aquest estil.

Tots els nens i nenes, així com el professorat, vam gaudir molt d’aquest concert, que va resultar tot un èxit!!

LA CASTANYADA

El dia de la Castanyada, els nens i les nenes de tota l’escola ens vam disfressar amb peces de roba de la Castanyera. Gràcies a l’esforç dels nens i nenes, i les mestres!, de cicle superior, vam poder gaudir plegats de jocs i tallers fins a l’hora d’esmorzar, moment en el que vam poder degustar els panellets fets pels nens i nenes d’infantil i de cicle inicial, així com d’unes castanyes ben torrades!!!

A continuació teniu algunes fotografies de la jornada.

BENVINGUTS I BENVIGUDES

Ja ha començat el curs i hem d’anar fent feines pendents, com actualitzar aquest bloc i anar-vos mostrant les feines, sortides, i d’altres aportacions en aquest espai virtual.

Us convidem a anar-lo visitant i a deixar comentaris o qualsevol suggeriment per anar-lo tirant endavant.

Fins aviat!

Sortida al bosc del Foganyer

Benvolguts amics!

Fa uns dies vam anar d’excursió al bosc del Foganyer, bé, la veritat és que vam anar a un bosc que hi havia a prop, ja que degut a la forta ventada de passat hivern els arbres estaven fets una coca!
Així que com som gent amb recursos, vam trobar un llogarret proper on ens ho vam passar molt bé, vam poder jugar i explorar, i fins i tot vam trobar el regal d’en Pèbili! Quina aventura!

Reunions de pares curs 09/10

Aprofitem aquest espai per compartir amb vosaltres les presentacions que vam utilitzar a les reunions de pares de primer i de segon, i així pogueu tornar-les a veure si voleu, o fins i tot veure-les per primera vegada si no vau poder assistir a la reunió.

Fins aviat!

REUNIÓ DE 2n