10 de DESEMBRE: JA HEM VIST ELS MINUTS!

El darrer dia de taller del trimestre va ser una sessió molt especial i emocionant perquè vam veure els 14 minuts Lumière, un per un i fent comentaris mentre els anàvem veient diverses vegades. El Marc ens va ajudar molt a veure coses bones i no tan bones i tots vam opinar sobre les obres dels companys.Així dons ja podeu veure els minuts i alguns comentaris.

11 Respostes a “10 de DESEMBRE: JA HEM VIST ELS MINUTS!”

1. Marta (Cinema en curs) Diu:

Quins Minuts tan ben pensats i realitzats! És molt interessant la feina que heu fet. Tant els rodatges com la reflexió que els acompanya. A més a més, heu sabut copsar molt bé tots els colors i paisatges que us envolten. Molt bona feina !

2. GEMMA 6è Diu:

Hola!
    M’han agradat molt els vostres minuts!
    No he pogut veurals tots, però els que he vist són molt macos i molt originals.
    Heu tingut molta bona ideea de possar la camerà en el tren.
    Es nota que us hi heu esforçat molt!
    Adéu!

Gemma
    CEIP Bordils

3. Victor CEIP Bordils Diu:

Hola,
    Ja he vist els vostres minuts Lumière y m’han agradat molt.
    Espero que vosaltres també mireu els nostres minuts i ens ho comenteu.
    Adeu!

4. ALBA 6è Diu:

Hola,
    Heu tingut moltes bones idees, són molt guais els que es mouen,…
    Heu col·locat la càmera a llocs molt guais!
    Com és que hi ha gent que es posa davant de la càmera?

Adéu
    Alba CEIP Bordils!

5. Greti Diu:

Hola,
    Ja he vist els vostres minuts i m’han agradat molt tots. Són mols guais, us felicito.
    El minut dels coloms m’ha agradat molt , el trobo diferent i molt interesant.
    Et felicito Anna has fet un minut molt original!!
    Adéu
    Grety
    CEIP BORDILS

6. Pol Mas de Xaxàs Diu:

Ens ha agradat molt el minut Lumière de l’Iker, és molt emocionant, ens ha cridat molt l’atenció perquè Sarrià és la parada que utilitzem nosaltres per anar a l’escola; una cosa que em trobant molt interessant, es que al començament del minut s’ha vist des del tren com entrava a l’estació, com si ho veies algú que estigues a dins d’aquest. També trobem que li ha quedat molt bé, perquè l’entrada a l’estació amb moviment i la sortida estan molt ben pensats.

7. Pol Mas de Xaxàs Diu:

Trobem certa l’explicació del minut d’en Lupe, però trobem que és un minut amb molt de sentiment ja que es veuen els nens petits amb les seves mares anant cap a l’escola amb molta il·lusió.

8. santi i jep Diu:

ELS COLOMS

El curt dels coloms ens ha agradat molt ja que ens hem sentit identificats amb ell perquè un dels nostres companys també ha fet un minut sobre els coloms de lat plaça Catalunya. Us animem a que us el mireu i el comenteu.
    Només dir que ens ha agradat especialment.

Santi, Jep

9. Victor i Marcel Diu:

Ens ha agradat el minut de l’Iker per que creiem que l’idea és bona.
    El temps del minut està molt ben estudiat i ha aconseguit que les portes es tanquessin just quan acaba el minut.
    Us convidem a veure i comentar els nostres minuts.

Víctor i Marcel

Costa i Llobera

10. Beatriz(amiga de la madre de Iker) Diu:

Iker me ha enseñado los minutos lumiere que habéis grabado y me han gustado mucho, son todos muy divertidos y están muy bien hechos, enhorabuena a todos!

11. Adrià, Joan i Quim Diu:

Hem trobat que els minuts estaven força bé, per exemple, el minut del pati dels petits, ja que hi ha molta transformació és a dir, hi ha molts moviments en els nens petits per tot el pati i durant tot el minut. Com aquest, tots els que surten nens en el pati jugant. Trobem molt atractiu gravar en un bar o en un mercat on hi ha un moviment constant.

Adrià, Pol Joan i Quim

Deixa una resposta