9 de DESEMBRE: ELS NENS I NENES DE L’ESCOLA MESTRE MORERA ENS HAN VISITAT!

Dimarts 9 de desembre. Gris, ennuvulat, plujós… el bosc està mullat i el terra fangós.

Avui vénen els de sisè del CEIP Mestre Morera a visitar-nos. A classe havíem preparat un seguit de coses a fer amb ells i, és clar, moltes eren per fer a fora, al bosc.

visita-mestre-morera-001-800×600.jpg visita-mestre-morera-010-800×600.jpg visita-mestre-morera-013-800×600.jpg

Primer, fent una gran rotllana, hem fet el joc dels noms per començar a coneixe’ns, després en petits grups els hem ensenyat l’escola i s’ha “organitzat” un partit de futbol. Com que no plovia hem sortit a passejar i a les esplanades del passeig dels plataners hem jugat al pistoler i a la fuga. Mentre jugàvem hem vist un immens senglar que passejava tranquil·lament i que no ens ha fet ni cas.

visita-mestre-morera-015-800×600.jpg visita-mestre-morera-017-800×600.jpg visita-mestre-morera-021-800×600.jpg

A l’hora de dinar hem entrat a la nostra classe i, apartant tots els mobles, ens hem assegut a dinar tots junts: un dinar amb molt caliu!

visita-mestre-morera-022-800×600.jpg visita-mestre-morera-027-800×600.jpg

I encara ens ha quedat una estona per jugar i fer-nos unes fotografies tots junts.

visita-mestre-morera-035-800×600.jpg

Quan han marxat hem estat parlant i intentant “posar-li color al dia”. I això és el que ha sortit:

Verd clar: – perquè m’ho he passat molt bé

– perquè el relaciono amb la natura i la tranquil·litat

– perquè al principi tenia vergonya i després no

– perquè no és ni brillant ni fosc

– perquè el verd és intens

Blau marí : – perquè era un dia fosc però divertit

– perquè era gris però vam fer amics

– perquè feia mal dia però ho hem passat bé

– perquè ens ho hem passat bé però no sempre agrupats

– perquè l’aigua de la bassa era fosca com el fons del mar

– perquè era gris, però els jocs el van aclarir

perquè el dia no era bo, però ho hem passat bé

Blau cel: – perquè és alegre i inquiet

Gris: perquè era el color del cel. Però jo m’ho he passat genial!

Ocre: perquè no hi havia sol, però m’ho he passat molt bé

Taronja: perquè algun problema no ha permès que fos groc

Vermellmarronós: – perquè ha estat divertit però jugant a futbol ens feiem faltes.

I A TOTHOM LI FA IL·LUSIÓ PENSAR QUE ANIREM A VISITAR-LOS I ENS RETROBAREM!!

Una resposta a “9 de DESEMBRE: ELS NENS I NENES DE L’ESCOLA MESTRE MORERA ENS HAN VISITAT!”

1. Marta (Cinema en curs) Diu:

Hola! Sóc la Marta de Cinema en curs, ens vam conèixer durant el rodatge a les Rambles.

Quantes activitats! Segur que, malgrat la pluja, la trobada va ser d’allò més profitosa! A les fotografies ja us veiem tots ben barrejats… quina oportunitat de fer nous amics i amigues!

El dia que ens vam veure a les Rambles mentre rodàveu els Minuts Lumière ja vaig observar que sou bons fotògrafs, però ara ho he comprovat. Les fotografies dels rodatges us han quedat realment bé!

Ara que sabeu fer tan bones fotografies segur que durant el Nadal us animareu a fer-ne més. Potser també en podeu penjar alguna al bloc en tornar de les vacances.

Deixa una resposta