Fotografiem el personatge

small_anton1 small_anton-2 small_anton-3

El meu personatge és una persona gran, jubilada. Treballava de mestre i és molt somrient, però quant s’enfada… Pot arribar a castigar-nos sense sopar. Però la veritat, per dintre és molt bona persona. Ella cuina molt bé, toca el clarinet al matí i a la tarda.

El toca molt bé, quasi mai surt de casa però quan surt no para, ella no fuma i mai ha fumat. Parla castellà i gallec (més castellà), porta ulleres. Es una persona molt llesta, viu a Galícia, Santiago en el centre de la ciutat. És un familiar meu, és una dona .

El seu pis es dúplex (te dos pisos) i viu amb un altre persona. Ella té els ulls marrons i el cabell castany. Jo la veig poc sovint.  Antón

small_babin  small_babin-2

El meu personatge té el cabell castany igual que els seus ulls. Li encanta la verdura i procura tenir una dieta molt sana. Li agrada menjar, jugar a paddle , nadar. Llegir, la tecnología, el seu treball i la natura. Sempre somriu i és molt positiva, per això te tants amics. És tranquil·la i té paciència. És una senyora de 42 anys. Va viure a Nova York 20 anys, va néixer i passar la seva infància a Barcelona i a Comarruga. Li agraden molt les joies i sempre porta un anell, un collaret o unes arracades. És molt presumida. Babin Olano

small_irene-3 small_irene-2 small_irene

La meva protagonista té 8 anys, els cabells  llargs i negres, els ulls marrons i sempre està somrient.

Li agrada molt pentinar-se, jugar amb els seus ninos, ballar i vestir-se de ballarina. Quan té temps lliure juga amb nines i disfressar-se.

Gaudeix molt jugant amb d’ordinador o buscar coses per Internet.

No li agrada gens llegir, estudiar ni fer els deures.

S’enfada molt ràpidament, li passa, però li costa temps.

Pel que fa al menjar, li agrada molt la sopa  i la carn, però no li agrada gens el peix.

Fa extraescolars, una d’elles és dansa contemporània. Irene Muñoz Pérez

small_lola  lola-3  small_p1030816

El meu protagonista té 70 anys, li agrada molt llegir, estudiar o fer hipòtesis.

És patòleg i treballa en un laboratori. A casa encara té algun record de quan estudiava medecina (com un microscopi antic.)

Després, en el seu temps lliure, li agrada jugar a cartes o jocs de taula.

Normalment quan llegeix li agrada fumar amb pipa, és un costum seu.

Li agraden els nens, i és molt servicial, però si algú el crida o el renya és posa nerviós i és queda sense dir res.

Li agrada dibuixar o fer activitats a casa. Quan alguna cosa es trenca, sempre fa invents per poder-ho reutilitzar. Entén molt d’ informàtica i quan obra l’ordinador no hi ha ningú que el desenganxi.

Té els ulls marrons i els cabells blancs. Porta ulleres, no té ni barba ni bigoti. És coix d’una cama i va amb una sabata de 17 soles. Lola Guamis Sol

lenin-3 lenin-2 lenin

El meu personatge és un noi que està estudiant al institut i per les tardes fa bàsquet. Quan s’enfada no fa res però va a veure la televisió. Sap cuinar unes quantes coses com arròs, espaguetis i més coses. És molt divertit, juga molt amb mi i es posa a ajudar-me a fer els deures. Té el cabell negre i té 14 anys, és molt alt, més que els meus pares. Quan vaig a casa m’abraça. Li agrada jugar al “escondite” i al “pilla pilla”. Té els ulls marrons fort com jo i és de la República Dominicana.  Lenin José

Deixa una resposta