Pràctiques experimentals

Durant el curs s’han proposat dues pràctiques experimentals, per tal que cada taller pogués escollir quina o quines volia realitzar. Les pràctiques s’han pensat perquè els alumnes puguin fer-les individualment o per parelles i amb càmeres lleugeres.
Les pràctiques experimentals proposades han estat les següents:

. Retrat en díptic / tríptic

Cada alumne composa el retrat d’una persona a partir de dues o tres fotografies concebudes com a totalitat. No es tracta de fer tres retrats, sinó de fer un retrat a partir de les relacions entre les fotografies. En cada una d’aquestes fotografies s’explora els diversos paràmetres fotogràfics i es fan les tries expressives que l’alumne consideri adients per mostrar el retratat: enfocament, moviment, escala, angle, llum, color…

. Aproximacions (a mode d’exploració cubista de la realitat)

Amb plans de molt curta durada, ens aproximem a una figura (persona, animal o objecte), des de diferents angles, variant la distància, l’enfocament, amb incidències de llum variades, etc. Després fem un muntatge musical i/o sonor a partir dels plans rodats.

inscastellet_experimental_neus

inscastellet_experimental_arnau