Rodatges dels films finals

Aquesta setmana comencen els rodatges dels films finals dels tallers de Cinema en curs.

Pel moment es pot seguir la preparació dels films al bloc de l’Escola Cervantes, l’Escola Comtes de Torregrossa, l’Escola Els Xiprers, l’Escola Espronceda, l’Escola Mestre Morera i l’Institut Bellvitge, l’Institut Castell d’Estela i l’Institut Ll.Domènech i Montaner.Ben aviat es podran veure als blocs les fotografies dels rodatges!

cinemaencurs_filmfinal1011_4 cinema en curs rodatge del film final cinema en curs rodatge del film final a l'Institut Bellvitge (L'Hospitalet de Llobregat)
cinemaencurs_filmfinal_1011_10 Cinema en curs Escola Mestre Morera 2010-2011 cinemaencurs_filmfinal_1011_12
cinemaencurs_filmfinal_1011_8 cinemaencurs_filmfinal_1011_7 cinemaencurs_filmfinal_1011_9
cinemaencurs_filmfinal_1011_11 cinemaencurs_filmfinal_1011_13 cinemaencurs_filmfinal_1011_20
cinema en curs rodatge del film final a l'Escola Comtes de Torregrossa (Alcarràs) cinemaencurs_filmfinal_1011_15 cinemaencurs_filmfinal_1011_14

2 Respostes a “Rodatges dels films finals”

1. Lolín Olva Vinaixa Diu:

Soc mestra d’Educació Infantil D’una escola Pública de Picanya, València i m’agrada molt el que esteu fent amb el vostre alumnat. Motiveu l’interès dels xiquets i xiquetes per l’observació i la imatge com mitjà de comunicació. Volguera seguir en contacte amb vosaltres, si us sembla bé. Gràcies per compartir el que feu.
    Lolín

2. valentina Diu:

Hola!!!
    Soy la Valentina, una ex-alumna de Cinema en curs.
    Bueno, me encantan las fotos. Todos están trabajando, todos sienten aquella magia, lo que significa ver todo con otros ojos.
    Bueno espero que los rodajes hayan ido muy bien!!! :)

SALUDOS !!

Deixa una resposta