CONFERÈNCIA inaugural: “Posem química a la nostra vida”

A càrrec de Mercè Izquierdo Aymerich, Doctora en Química i Catedràtica del Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals de la Universitat Autònoma de Barcelona. En l’actualitat es dedica a la formació del professorat, investiga en la fonamentació teòrica de la didàctica de les ciències amb una atenció especial al llenguatge i participa en diversos programes d’innovació docent a les escoles.

Resum de la conferència :

És com afegir sal i pebre a un menjar insípid: si ens fem les preguntes oportunes, veiem al nostre voltant un conjunt de fets sorprenents que no sospitàvem. Això és el que volem compartir amb els nens i nenes quan els ensenyem a fer experiments de química i a pensar en el que fan.

Parlarem, amb algun experiment, de: Les flames, els bons guisats, el mal de panxa. I de com introduir les idees bàsiques de química a les escoles d’ Infantil i Primària.

…/… I ara que ja ha passat el dia 13, podem veure algunes fotografies de la conferència: