SORTIDA PROJECTE EMPRENEDORIA A GIMENELLS

Els alumnes de cicle superior el passat dimecres 31 de maig. Vam realitzar la sortida de final de projecte d’emprenedoria a Gimenells.

Aquest projecte té com objectiu implicar els alumnes en un projecte emprenedor. On han d’organitzar, distribuir i realitzar activitats amb la finalitat de poder obtenir uns guanys per subvencionar una sortida.

En el nostre cas realitzem el CAFÈ DE L’ARTISTA.

Ens ho vam passar genial.

INICIEM LA PLÀSTICA INTERNIVELLS!

Els alumnes de cicle superior aquest any hem iniciat la plàstica internivells. És a dir, treballem alumnes de cinquè i sisè conjuntament per tal d’ajudar-nos els uns als altres i arribar entre tots a uns aprenentatges comuns.

Ens hem dividit en tres grups de vuit alumnes aproximadament. En un grup  es treballa el volum, en un altre una visió a diferents artistes i en l’últim, estudiem els elements de l’art amb diferents tècniques en llengua anglesa.

Per treballar els elements plàstics en llengua anglesa ens ajudem del suport digital  amb vídeos i imatges.

Imatge de previsualització de YouTube

Aquí teniu els diversos vídeos que hem anat treballant, per si els voleu tornar a revisar!

Elements of art song

Elements of art

Types of shapes

Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube

Types of forms

Types of lines

Theory colours song

Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube

Op art tutorial

Tutoria entre iguals

Per tal d’afavorir i facilitar l’adaptació dels alumnes de primer a l’etapa de primària aquest curs els alumnes de 6è farem de tutors i tutores!

La nostra tasca consistirà en guiar, acompanyar i ser referent dels nostres fillols.

És una tasca difícil però estem molt il·lusionats amb aquest nou projecte. Segur que ens ajudarà a tots a créixer  com a persones.

Ens queda tot un curs per endavant! T’acompanyo?

COMENCEM A ESCRIURE

HOLA NOIS I NOIES !!!!

Aquest trimestre quinzenalment deixarem volar la nostra imaginació a partir d’una de les imatges que hem tret a l’atzar.

• Tasca que han de realitzar els alumnes de CINQUÈ I SISÈ CURS: ESCULL UNA IMATGE I ESCRIU UN TEXT BEN ESTRUCTURAT (INTRODUCCIÓ, NUS I DESENLLAÇ). AQUEST TEXT HA DE TENIR ENTRE 10 I 15 LÍNIES.

cs