Una estrella Michelin a l’Escola Tanit

El divendres 22 d’abril vam celebrar la Diada de Sant Jordi a l’Escola. Els nens i nenes vam ser els encarregats de la venda de llibres de segona mà durant tot el dia.

Per la tarda vam celebrar els Jocs Florals i vam tenir una sorpresa inesperada. Va venir en Víctor Quintillà Imbernon, un cuiner de la nostra ciutat que té un restaurant amb una Estrella Michelin que es diu La Lluerna. En Víctor va ser l’encarregat d’anunciar els guanyadors dels jocs Florals 2016.

Per acabar la diada el Raúl i la Rosario van preparar xocolata i melindros per tots els assistents. El Raúl, que va ser alumne del Víctor, li va preparar una sorpresa: un plat molt especial en forma de rosa.

Enhorabona a tothom: participants i guanyadors!

Classe de 6è

Concentrats però no saturats; a la classe no estem despistats!

Sortida a Torribera

El 11 d’abril vam anar al Recinte de Torribera a Santa Coloma de Gramenet. Primer de tot les monitores del centre d’educació ambiental Ecometròpoli ens van acompanyar a fer una visita pel Parc Natural. Vam poder veure les petjades de guineus i de porcs senglars. També vam descobrir caus de teixons i de serps i nius d’ocells als arbres. Ens va sorprendre poder observar un ocell que mai havíem vist: un picot (en castellà: un pájaro carpintero).

Després vam esmorzar i vam anar al Parc de mobilitat per conduir els cars de motor. Vam posar en pràctica el que ens havia explicat sobre conducció vial el Paco quan va venir a classe.

Ens va agradar molt!

Classe de 6è

Concentrats però no saturats, a la classe no estem despistats!

En Jaume Cela visita la nostra escola

Aquest any els alumnes de cicle superior hem llegit “El lladre d’ombres” escrit pel Jaume Cela. Cada any l’Escola Tanit convida a un escriptor i el dia 7 d’abril en Jaume va venir a la nostra escola. Vam poder fer-li preguntes relacionades amb la seva feina, la seva vida personal i també amb el llibre que hem llegit.

Pensàvem que seria més jove i ens va sorprendre que en Jaume Cela fos tan divertit! Va respondre a totes les nostres preguntes i ens va explicar moltes coses. La seva passió és el cinema i li hagués agradat ser actor. Ens va impressionar la seva història de com es va convertir en escriptor.

Ens va agradar molt conèixer al Jaume Cela i alguns de nosaltres estem llegint altres llibres escrits pel Jaume com ara la Gift que està llegint “Una troballa sorprenent”.

La classe de 6è

Concentrats però no saturats a la classe no estem despistats! 😉

Teatre en anglès

El passat dilluns 4 d’abril els alumnes de Cicle Superior vam anar al Teatre Poliorama de Barcelona. Vam anar a veure una representació de teatre en anglès. La companyia Face2Face va representar A mid-summer night’s dream, una obra del famós escriptor W.Shakespeare. Ens va agradar molt! Va ser molt interessant i divertida!

Després, vam passejar per Barcelona. Vam fer una petita ruta a peu pel barri gòtic i pel barri del born i ens vam aturar per veure les principals atraccions turístiques i monuments de la ciutat com ara: el fossar de les moreres, l’església de Santa Maria del Mar, les rambles, el mercat de la boqueria… Vam dinar i jugar al Parc de la Ciutadella i ens ho vam passar d’allò més bé!

Captura de 2016-04-12 12:45:32