20 Novembre: Dia universal de la Infància

El 20 de novembre se celebra a tot el món el Dia Universal de la Infància, és un dia dedicat als nens i nenes de tot el món, en el qual se celebren tots els avenços assolits respecte els drets dels infants.

Per aquest motiu el divendres 20 de Novembre al matí els alumnes de cicle superior vam anar al teatre Sagarra. Allà ens vam trobar amb altres alumnes de cicle superior de Santa Coloma, que també van participar d’aquesta activitat.

Dos representants de cada aula vam sortir a llegir la reflexió que vam realitzar amb els companys i companyes després de fer un treball previ a l’aula. Properament penjarem els resultats de la nostra feina.

Per a més informació clica a la imatge.

12278661_1001170279934290_3476726540426822840_n

Amb totes les reflexions recollides crearem un manifest que es llegirà: el mateix dia 20 de novembre, a la tarda a la Pl. Del Rellotge; i dissabte 21 de novembre, al matí a la Pl. De la Vila.

Amor de San Juan

Alumn@s de sexto. Aquí tenéis la canción propuesta por Miguel: Amor de San Juan de Niña Pastori. Recordad que tenéis que repasar la letra y preparar el dictado que haremos el próximo miércoles.

Os recuerdo que tenéis que entregar una redacción de diez líneas. Preguntas orientativas (¿Cuál es el argumento de la canción?  ¿Te gusta la canción? ¿Por qué sí? Si no te gusta. ¿Qué tipo de música prefieres?…). Por último pensad un título apropiado.

¡Ánimos y buen trabajo!

nina-pastori-y-para-que-asere_3slcl_1mdtc7

Vivir la vida

Alumn@s de quinto. Aquí tenéis la canción propuesta por Yassir:  “Vivir la vida” de Marc Anthony. Recordad que tenéis que repasar la letra y preparar el dictado que haremos el próximo martes.

También os recuerdo que tenéis que entregar una redacción de diez líneas. Preguntas orientativas (¿Cuál es el argumento de la canción? ¿Qué mensaje lanza? ¿Cómo te sientes al escucharla? ¿Te gusta? ¿Por qué sí? Si no te gusta. ¿Qué tipo de música prefieres?..). Pensad un título apropiado.

¡Ánimos y buen trabajo!

marc anthony