Problema gastronòmic

Hem de bullir un ou durant 10 minuts però només tenim dos rellotges de sorra. Un de 7 minuts i un altre de 4 minuts.

En quin moment posarem a bullir l’ou? Com ho farem per calcular 10 minuts?

Proposta d’activitats per al cap de setmana!

Com ja sabeu el primer diumenge de cada mes els museus de les diferents ciutats obren de franc les seves portes. És un bon moment per anar-hi, gaudir i aprendre!

A continuació, us facilitem diferents enllaços de museus que us poden interessar.  Per aquest mes us fem dues propostes. Tafanegeu i decidiu quin museu us interessa més.

Museu Blau:

CosmoCaixa:

30 de gener: Dia Escolar de la No violència i la Pau

El dia escolar de la no violència i la pau és una iniciativa que va néixer el 1964 per fomentar l’educació per la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la no violència i la pau.

DOCUMENTS

WEBS

POESIA i MÚSICA

CINEMA (Pel·lícules i guies en préstec a la mediateca del CRP)

CINEMA I ÈTICA
CINEMA I CONVIVÈNCIA
CINEMA I DRETS DELS INFANTS
SELECCIÓ DENIP 2014

Reunió delegats alumnes

El dimarts passat 14 de gener va tenir lloc la segona reunió de delegats d’aula.

Aquest és el resum de les propostes i actuacions a realitzar abans de la propera reunió de delegats.

• CM i CS – Realitzar els rètols del lavabo per tal de saber si està ocupat o lliure.
  • 6è Llistat d’aniversaris dels alumnes de l’escola i professorat.
  • Es proposa des de la comissió que 6è calculi quan costaria  durant un any el paper d’alumini que es necessita per embolicar un entrepà diari. Portaran la resposta a la reunió de delgats per prendre conciència no tant del valor ecològic sinó també del valor econòmic.
  • Caldrà que la  Teresa i Manuel s’organitzen el treball de l’hort per tal de coordinar les feines. Es proposa que podrien preparar la festa de la primavera des del projecte solidari.
  • Treballar a les aules com hem de caminar per l’escola. A més a més 5è farà uns rètols.
  • Elaborar un llistat de jocs de pati que voldran els nens per tal que els alumnes del projecte ho recullin i ho tinguin en compte.
  • Pintar les parets de les aules.
  • Preguntar que van dir els senyors que van venir a revisar les cistelles de bàsquet.

Aviat us convocarem per la propera reunió de febrer.

Bona feina!