Atlegrama 12

El passat dia 15 de Maig vam anar a les pistes de can Dragó a fer les proves de l’Atlegrama. L’Atlegrama és una competició d’atletisme entre escoles de Santa Coloma de Gramenet.

Les competicions en les que vem participar foren: tanques, salt d’alçada, salt de longitud, llançament de pes, velocitat, resistència i relleus. Les havíem entrenat durant setmanes a l’escola amb l’Anna i la Cristina (mestra de P4) que és atleta.

Vam competir amb les escoles Ausiàs March, Primavera, Wagner, Ferran de Sagarra  i Rosselló Pòrcel.

Els alumnes del Tanit que van aconseguir pujar al podi van ser:

– Elena Villalba (or resistència, or alçada)

-Juan Beltran (plata alçada, plata tanques, plata relleus)

– Francisca Niabaly (or tanques, plata alçada, plata pes)

– Paula Castro, Shawani Kant, Juan Beltran, David Olivares (plata relleus)

– Shawani Kant (bronze pes)

Cal esmentar que l’Arnau Delgado va estar punt de guanyar salt de longitud i no ho va aconseguir per pocs centímetres per això va ser guardonat amb la medalla destinada a la classe.

El Juan Beltran, que té un cor d’or va regalar una de les seves medalles al Fran Sánchez que va estar molt content.

El pare de l’Elena, el senyor Villalba ens va venir a veure i ens va portar aigua per refrescar-nos.

En general, ho vam passar molt bé i vam ser una de les escoles que va guanyar més medalles.

VISCA EL TANIT!!!!!!!

Mare, vull…

Mare, vull aigua,

tinc molta set-

No em dónes pluja

que em mullaré.

Mare, vull pa,

tinc molta gana.

No em poses oli

que em fa una taca.

Mare, vull sol,

tinc molt de fred.

No em dónes foc

que em cremaré.

Mare, vull lluna,

tinc molta son.

No em dónes somnis

que em faran por.

Mare, vull temps, tinc enyorança.

Deixa-t’ho tot:

vine i abraça’m.

Eva Dénia

CORAZÓN FLAMENCO

ESPECTACLE EQÜESTRE!!

“El ball…la nostra passió.. el cavall la devoció , l’art en moviment, la nostra manera de viure… el nostre sentiment”.

Aquest dissabte 12 de maig a les 19:30h actuen tres alumnes de cicle superior, Judit i Nerea de 5è i Paula de 6è a:

Carretera de la Roca, km5, Santa Coloma de Gramenet.

T’ho perdràs?? Anima’t!! T’esperen!!