Taller de curtmetratge

Els nens i nenes de cicle superior estem fen un curtmetratge amb el Jordi Muste.

El curtmetratge és sobre la nostra vinya i de com la cuidem. Per poder-lo fer hem fet dos grups: mentre uns graven a l’escola i uns graven a la vinya .

A la primera sessió del taller ens va explicar com faríem el treball. Després ens va ensenyar un curtmetratge titulat: l’equip petit, un vídeo sobre uns nens i nenes que tot i perdre molts partits s’ho passaven molt bé!

Hem de dir que sense el Jordi Muste no seria  possible fer el curtmetratge i ens ho estem passant molt bé!

Visita guiada al Vinseum

El 17 de febrer vam anar al Vinseum a fer una visita guiada als pares i als familiars. La tele estava present ens aquells moments, ens van fer entrevistes sobre lo que diríem al Vinseum. Durant la visita vam passar passar per les fases, l’Edat Antiga, l’Edat Mitjana, l’Edat Moderna i l’Edat contemporània. Per representar les fases de la història del vi, ens van disfressar de pagesos o comerciants de diferents edats de la història. Per acabar vam fer un pica pica per dinar, era tot molt bo. Aleshores vam anar buscar l’autocar i vam arribar a les 16:30 a l’escola. 😎 😎 😎 😎 😎

Visita guiada al Vinseum i amb un sorpresa

DSCN1799_1024x768El dia 17 de febrer vam anar al Vinseum a fer una visita guiada als pares i als  familiars. La tele estava present en aquells moments, ens van fer entrevistes sobre el que diríem al Vinseum . :mrgreen:

Durant la visita guiada vam passar per fases, Edat Antiga, Edat Mitjana, Edat Moderna, i Edat Contemporània.

Per representar les fases de la historia del vi ens vam disfressar de pagesos o comerciants de diferents edats de la història, per acabar vam fer un pica pica, el dinar era tot molt bo. Llavors vam anar a buscar l’autocar  i vam arribar a las 16:30 a l’escola. 😛

LA PARADA DE SANT JORDI

El dia 21 d’Abril del 2017, els nens i nenes de CS de l’Escola Sant Jordi, vam fer la paradeta de llibres de Sant Jordi. La paradeta es va obrir a les 8:45 del matí i es va tancar a les 18:00 de la tarda. Allà hi havia diferents tipus de llibres:

• Per als més petits
  • Primers lectors
  • Llibres il·lustrats
  • CM
  • CS
  • Coneixements
  • Adults

Els alumnes de CS vam arrodonir els preus i vam vendre els llibres. Ens vam organitzar per torns, n’hi havia 4. Són els seguents.

• 8:30 – 12:00 h
  • 12:45 – 12:30 h
  • 14:30 – 16:00 h
  • 16:30 – 17:45 h

La gent va estar molt contenta amb la paradeta i vam vendre molts llibres. Aprofitant la ocasió cada classe va visitar la paradeta i va escollir el llibre que els agradava més.   😎  😉   😀

sant jordi

TREBALL PROJECTE ERASMUS +, ITALIA

Actualment, hem deixat quasi enllestit el projecte d’Itàlia, i ho hem aconseguit  gràcies a aquests grups: Història, Vueling Sicília, Itàlia Skype, Gelatto, Italy express XD, Mama Mia, Barbillla, Superaltavilla…

I cada  grup a preparat una part del viatge.

Cada grup tenia diferents objectius :

Història :  Màfia : buscar informació sobre la màfia de Sicília, romans : busquen informació sobre els romans i el seu imperi.                            Vueling Sicília : s’ocup d’investigar els aeroports de Sicília, els avions …

Gelatto : s’ocupa de fer  jocs i activitats pe els nens/es de l’alberg per exemple: gimcanes,….                                                                               Italy express : també hi ha un grup que s’ocupa de treballar els llocs on visitar i on menjar.                                                                                 Barbilla :estudia Cefalú per fer-ne un power point. :roll:  😛

TALLER DE “FENT AMICS”

dscn1389_1024x768🙂 🙂 Els reis ens van portar un joc de taula que és diu “Belfedar” i un taller que com heu llegit al títol és diu “Fent amics”. El fan la Núria i la Sílvia (les dues primeres sessions no va poder venir perquè li feia mal l’esquena). El vam començar el dia 20 de gener i, ara, ja portem 3 sessions.

El primer dia vam començar fent grups de 4 persones, després ens van repartir una targeta i havíem de resumir el que posava dins. Després ens van repartir una meitat d’estrella a cadascú i havíem de trobar l’altre meitat. Quan trobàvem la nostra parella havíem d’explicar-nos la nostra vida. I al final vam veure un vídeo molt xulo sobre l’amistat. 😛 .

A la segona sessió, primer vam triar les qualitats que hauria de tenir un amic. Després vam veure un vídeo bastant llarg que es diu “El circo de las mariposas”. I després vam opinar sobre aquell vídeo.

A la tercera sessió es va incorporar la Sílvia. Ella ens va explicar moltes coses de l’amistat, la mediació i l’empatia. Al final també vam veure un vídeo de la loteria de Nadal 2.015.

Ens està agradant molt i esperem que la pròxima sessió sigui tant divertida com les altres.

🙂 😆  😀  😉  :mrgreen:  :mrgreen:

Història del vi

Aquesta és la història del vi. És el nostre projecte.

Hem fet una tira del temps, tot relacionat amb el Vinseum perquè al març farem una obra teatral instructiva sobre la història del vi. :Green:

A part d’això també us hem de dir que el proper 17 de febrer farem una visita guiada pel Vinseum i explicarem la història del vi als nostres pares.

Esperem que ens vagi tot molt i molt bé!

Pessebre sonor xD

Els de cicle superior juntament amb la resta de l’escola vam estar preparant un pessebre, però aquest any, hem fet un pessebre sonor, és a dir, hem fet grups de cinc o sis persones i ens hem repartit quin personatge faríem. Ho vam estar preparant durant un mes i mig després el vam elaborar. El 22 de desembre el vam representar juntament amb la mestra que va fer de narradora, la Laia Borrell. Tota l’escola va representar els: Reis, els àngels, els estels, els pastors,el nen Jesús, el caganer…  😈

Si el voleu veure podeu visitar la pàgina web, allà h itrobareu el vídeo!

L’ESMORZAR DELS PAGESOS

El dia 20 d’octubre a les nou del matí vam preparar l’esmorzar pels pagesos que ens van ajudar l’any passat.

Els pagesos que van venir van ser el Melcior, el Fèlix, el Ton i l’arquitecte de l’Ajuntament i els hi vam fer una visita guiada a la vinya en català, perquè ens ajudessin a millorar el que ja explicàvem. Al final de la visita guiada els hi vem fer un regal que era un recull de fotos i treballs de la vinya. :)

SUBIRATS TASTA’L!!!!

El dia 27 de novembre la cooperativa de la vinya de l’emoció ha participat al Subirats tasta’l.

Teníem una paradeta de l’escola, la cooperativa, l’Erasmus+ i la vinya.

Els que vau venir vau tastar el nostre most i la nostra mistela, de primera qualitat 😉 , i també vau veure joies de la vinya, moltes fotos i molta més informació de tot el treball que hem anat fent al llarg d’aquest temps. 😎