EF: Ultimate Frisbee

Els i les alumnes de 5è hem estat treballant un esport anomenat “Ultimate Frisbee”. Es tracta d’un esport mixt, sense contacte ni àrbitre!

Us deixem un vídeo que hem enregistrat, amb algunes de les millors jugades a càmera lenta.

Podeu trobar més informació sobre aquest esport al web de la lliga catalana:

Què us sembla aquest esport? El coneixíeu?
Ara comença el fred, però quan arribi el bon temps us animem a practicar-lo a la platja!

ROBÒTICA

Aquest curs els alumnes de 5è han començat a programar.

Vam començar a endinsar-nos en el món de la programació mitjancant el programa SCRATCH. Cada alumne va dissenyar i donar moviment als seus personatges.

El CRP de Gràcia ens va deixar en préstec 10 kits de LEGO WeDo 2.O durant uns dies. Primer vam construir les figures, seguint els models; i finalment vam programar el moviment.

Els nens i nenes van quedar encantats amb el resultat!

“El pensament computacional no és solament aplicable al món informàtic, al contrari. Els beneficis educatius de poder pensar de manera computacional són diversos, començant per l’ús d’abstraccions que milloren i reforcen les habilitats intel·lectuals, i que per tant poden ser transferits a qualsevol altre àmbit.”

Codelearn

L’Envelat de “Jujol de Dalt”

Els alumnes de 6è us fan un recorregut virtual per l’Envelat del “Carrer d’en Jujol de Dalt”. Així hem anomenat al nostre passadís, guarnit per commemorar el Bicentenari de les Festa Major de Gràcia.

Els nois i noies de 4t ens expliquen els diferents tipus de ball que es ballaven a l’envelat. Alguns són molt curiosos!
Esperem que us hagi agradat molt!