ROBÒTICA

Aquest curs els alumnes de 5è han començat a programar.

Vam començar a endinsar-nos en el món de la programació mitjancant el programa SCRATCH. Cada alumne va dissenyar i donar moviment als seus personatges.

El CRP de Gràcia ens va deixar en préstec 10 kits de LEGO WeDo 2.O durant uns dies. Primer vam construir les figures, seguint els models; i finalment vam programar el moviment.

Els nens i nenes van quedar encantats amb el resultat!

“El pensament computacional no és solament aplicable al món informàtic, al contrari. Els beneficis educatius de poder pensar de manera computacional són diversos, començant per l’ús d’abstraccions que milloren i reforcen les habilitats intel·lectuals, i que per tant poden ser transferits a qualsevol altre àmbit.”

Codelearn

L’Envelat de “Jujol de Dalt”

Els alumnes de 6è us fan un recorregut virtual per l’Envelat del “Carrer d’en Jujol de Dalt”. Així hem anomenat al nostre passadís, guarnit per commemorar el Bicentenari de les Festa Major de Gràcia.

Els nois i noies de 4t ens expliquen els diferents tipus de ball que es ballaven a l’envelat. Alguns són molt curiosos!
Esperem que us hagi agradat molt!

Dia Internacional de la discapacitat

El dia Internacional de la discapacitat els grups de cinquè vam anar a fer uns tallers a la plaça de la Vila.
Hi havia quatre tallers, organitzats per una fundació que ajuda a persones discapacitades . Vam anar dues escoles: el Patronat Domènech i nosaltres, l’escola Jujol.
Ens van barrejar en quatre grups i ens van fer rodar per tots els tallers . Els tallers ens van agradar força .
Ens va fer pensar que les persones discapacitades no són tan diferents a nosaltres, ja que nosaltres també som tots diferents; això sí, tots hem de tenir el mateixos drets.

image-1-1

CLICA PER VEURE LES FOTOS!