Taller ” EFECTE POMA”

La setmana passada, els alumnes de Cicle Inicial, vam realitzar a l’escola un taller: “EFECTE POMA”.

Aquest taller tractava de tastar diferents fruites i fruits secs i beure un gotet de llet, a través d’un joc de preguntes i respostes que havíem de respondre en equip.

Ha estat un joc molt divertit i alhora molt interessant, ja que ha conscienciat als nens i nenes dels efectes beneficiosos que tenen les fruites, els fruits i la llet pel nostre cos.

Per últim, tots els alumnes de cada equip han guanyat una merescuda “carmanyola” molt saludable per portar a casa.

Cliqueu per veure les fotos del taller.

Resultado de imagen de poma

Educació viària. Guàrdia Urbana

Els nens i nenes de segon vam tenir  la visita de la Guàrdia Urbana de Figueres. Primer vam fer  un taller a la classe en petits grups on vam aprendre moltes coses per prevenir accidents a la carretera.

També vam anar al costat de la Rambla i vam fer de veritables policies: ens vam posar  una gorra, una armilla  i amb un senyal d’ STOP vam dirigir el trànsit!!! I fins i tot  vam donar diplomes a  bons conductors i a alguns  vianants que respectaven les normes.  Que bé que ho vam passar!!!

Si voleu veure fotografies cliqueu la imatge!!

Resultado de imagen de dibujo policia

Publicat dins de Segon | Deixa un comentari

LA CASTANYADA

El passat dimecres 31 d’octubre vam celebrar la festa de la castanyada a la nostra escola.

Aquest any, per motius meteorològics, vam aplaçar les danses preparades pel mes de novembre.

A la tarda l’AMPA ens va repartir una paperina plena de castanyes ben torradetes i calentones. Que bones que van ser!!!!

Cliqueu i en veureu algunes fotos.

Resultado de imagen de la castanyera

TALLER DE RECICLATGE DE RESIDUS

La setmana passada, els nens i nenes de primer, vam fer un taller sobre el reciclatge de residus.

Realitzar aquest taller, ens ha ajudat a sensibilitzar-nos envers la gestió i conservació dels residus i la importància que té el reciclatge pel nostre planeta.

Vam poder repassar els diferents contenidors i què significava el color de cadascun , a més de poder llençar la brossa al contàiner corresponent. També vam veure algun vídeo on ens explicaven què passa si no reciclem bé i que els pot passar a la resta d’éssers vius que hi ha al món.

Al final de tot de l’activitat vam tenir una gran sorpresa: Vam conèixer uns animals recicladors!!!!!!

Vam gaudir i aprendre molt!! Ara només cal posar-ho en pràctica cada dia!!!

Si voleu veure fotografies cliqueu la imatge

Resultado de imagen de dibujos reciclatge

Publicat dins de Primer | Deixa un comentari

SETMANA DE LA MOBILITAT SEGURA

A la nostra escola, del 17 al 21 de setembre vam treballar la Setmana de la Mobilitat Segura.

Els nens i nenes de cicle inicial vam realitzar diferents activitats a l’aula per tal d’aprendre el significat d’algunes senyals.

També vam aprendre com hem d’anar pel carrer per sentir-nos segurs i alhora conscienciar-nos dels perills que hi podem trobar.

Com a cloenda, vam fer una petita sortida, pels voltants de l’escola, per veure en primera persona els diferents senyals  i repassar-ne el seu significat; i també vam fer de “petits vigilants” anotant en un paper tot allò que vèiem que la gent no feia prou bé (infraccions).

Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre coses molt útils pel nostre dia a dia!!!

Si cliqueu el següent senyal podreu veure algunes fotografies.

Resultat d'imatges de senyal transit

BENVINGUTS AL NOU CURS!

S’han acabat les vacances d’estiu i ens toca tornar a l’escola!

Les tutores de Cicle Inicial us volem desitjar un molt bon curs 2018-2019!!!

Esperem que visiteu sovint el nostre bloc, en ell hi trobareu algunes activitats que fem durant el curs i així podreu gaudir del treball i vivències dels vostres fills.

Resultado de imagen de joan turu