TALLER DE PAPER RECICLAT

El passat divendres 24 de novembre, els nens i nenes de segon vam fer un taller de paper reciclat.

Ens ha encantat veure com podem aprofitar el paper que llencem a la paperera de paper i cartró de l’aula. En aquest cas, el paper que hem obtingut el farem servir per a realitzar les nostres felicitacions de Nadal. Que boniques quedaran!!!!

Si cliqueu la següent imatge ens podreu veure en plena feina:

Resultat d'imatges de paper reciclat

EL MEU PRIMER FESTIVAL DE CINEMA

El passat dimecres 22 de novembre, els alumnes de 2n de cicle inicial vam poder assistir a “El meu primer festival de cinema” a la Cate de Figueres.

Ens ho vam passar molt bé fent de crítics de cinema. Vam poder visionar 7 curts cinematogràfics de diferents temes, fets amb diferents tècniques o de diferents èpoques. En acabar els visionats, els vam haver de valorar per tal d’escollir el millor de tot el festival.

Si voleu veure’n algunes fotografies, cliqueu la imatge:

Resultat d'imatges de cinema

INFANTESA DE MARIA

El dimarts, 21 de novembre, la nostra escola va celebrar la festa de la Infantesa de Maria.

Va ser una festa en la qual els nostres alumnes es van mostrar molt motivats en realitzar totes les activitats proposades.

Es va començar el dia fent una ofrena floral a Maria, a la Capella de l’escola. Durant tota la setmana els nens i nenes van elaborar una flor, a les hores d’educació plàstica, per poder-la oferir en aquest dia. A més, uns alumnes de primer i segon van llegir unes petites pregàries i es van cantar unes cançons dedicades a Maria. Els pares, mares i familiars dels nostres alumnes van ser convidats a fer-nos companyia en tota l’ofrena.

A la classe es van continuar realitzant activitats relacionades amb la festa de la Infantesa de Maria i a la tarda es van fer diversos jocs tradicionals al pati de l’escola, on els nens i nenes s’ho van passar molt bé.

Es va finalitzar la festa menjant xocolata desfeta amb melindros, que ens va preparar l’AMPA i que per cert estava boníssima!!!

Si voleu veure fotos, CLIQUEU.

LA FESTA DE LA CASTANYADA

El passat dimarts 31 d’octubre vam celebrar la festa de la castanyada a la nostra escola.

Els nostres familiars van poder venir a l’escola a gaudir d’una representació que vam preparar tots els alumnes des de p3 fins a 6è.

En acabar, l’AMPA ens va repartir una paperina plena de castanyes ben torradetes i calentones. Que bones que van ser!!!!

Cliqueu la imatge per a veure’n les fotografies.

Imatge relacionada

ANEM A CONÈIXER UNA GRANJA D’OVELLES

El divendres, 27 d’octubre, vam anar fins al poble de Siurana a visitar una granja d’ovelles: El Mas Marcè.

A Mas Marcè ens van explicar qui eren i com treballaven a partir d’una visita guiada a les seves instal.lacions (l’obrador, la sala de munyir, el corral (on vam agafar un xaiet de 4 setmanes de vida i li vam donar de menjar amb un biberó) i els camps on pasturen les ovelles.

Seguidament vam fer un taller, en el qual ens van ensenyar a cardar i filar la llana i vam decorar un dibuix d’un xai amb aquest material.

Després de dinar i jugar una estona en un parc infantil del poble, vam realitzar un segon taller, en el qual la mainada es va poder fer braçalets i collarets amb trossos de llana de colors per tornar ben guapos cap a Figueres.

Va ser una sortida molt interessant i enriquidora, en la qual els alumnes van estar motivats en tot moment i molt participatius.

Per poder veure les fotos cliqueu aquest enllaç:

SETMANA DE LA MOBILITAT SEGURA

A la nostra escola, del 18 al 22 de setembre vam treballar la Setmana de la Mobilitat Segura.

Els nens i nenes de cicle inicial vam realitzar diferents activitats a l’aula per tal d’aprendre com podem anar més segurs pel carrer i alhora conscienciar-nos dels perills que podem trobar. Com a cloenda, vam sortir al carrer per veure en primera persona els diferents senyals que podem trobar al voltant de l’escola i repassar-ne el seu significat; i també vam fer de “petits vigilants” anotant en un paper tot allò que vèiem que la gent no feia prou bé (infraccions).

Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre coses molt útils pel nostre dia a dia!!!

Si cliqueu el següent senyal podreu veure algunes fotografies.

Resultat d'imatges de senyal transit

Piscina!!!

A cicle inicial ens ho hem passat d’allò més bé banyant-nos a la piscina de l’escola. Mireu quines fotografies més divertides!!!! Cliqueu la foto!!

Resultado de imagen de piscina verano dibujo

Campanya d’ESCACS a les aules

Els nens i nenes de segon hem començat a aprendre a jugar a escacs. Ens ha agradat molt i hem après moltes coses.

El passat divendres dia 16 de juny vam fer el nostre primer torneig amb altres alumnes d’escoles de Figueres.

Podeu veure les fotos clicant la següent imatge:

Resultado de imagen de ajedrez

Projecte dels DOFINS 2n

Els nens i nenes de segon hem teballat el projecte dels dofins. Ens agrada treballar en grup i junts hem après coses noves.

Fotografies clicant a la fotografia.

Resultado de imagen de delfines

ACTIVITATS AMB LA GUÀRDIA URBANA

Aquest curs, els nens i nenes de segon hem realitzat dues activitats amb la Guàrdia Urbana de Figueres.

Un dia vam fer uns tallers a la classe, per tal de prendre consciència de com ens hem de moure pel carrer i de quins perills hi ha.

La segona activitat va consistir en fer de policies per un dia, i vam anar a la Rambla a dirigir el trànsit, amb l’ajuda d’un agent.

Podeu veure les fotografies clicant la següent imatge:

Resultado de imagen de dibujo policia