Treballem geografia

mapes

Colònies en anglès

El passat mes de desembre els nois i noies de sisè vam tenir la gran sort de gaudir d’unes colònies en anglès a l’alberg de Deltebre. Allà vam conviure tots junts en anglès i va ser molt divertit. Al principi ens va xocar que les monitores només parlessin anglès, però de seguida ens hi vam acostumar. Vam fer moltes activitats i fins i tot una sortida per veure el Delta de l’Ebre. Aquí teniu les fotos:

“Coneixem Sabadell”

La setmana passada vam estar treballant l’eix transversal a l’escola. El tema era “Coneixem Sabadell”, la nostra ciutat.

Els alumnes de cicle superior vam visitar una antiga fàbrica tèxtil, vam anar a veure una obra de teatre sobre “Historietes de Sabadell”, vam fer un taller de xemeneies, un taller de telers, un taller de tintura i fins i tot vam muntar una agència de viatges per uns turistes que havien de venir a la ciutat. Ens ho vam passar molt bé, i vam aprendre moltes coses sobre la nostra ciutat.

“Juguem i compartim a cinquè”

El dimarts 21 de gener i el dijous 23 de gener cinquè A va realitzar la sessió de “Juguem i compartim”.
Vàrem fer un bingo d’expressions tots junts i una petita xerrada amb els pares i mares. Ens va agradar molt compartir aquesta estona.

Hem anat a esquiar!

Els nois i noies de cinquè hem anat a esquiar a la Masella. Hem après molt i ens ho hem passat molt bé.
Aquí teniu les fotos!!

DEURES DE NADAL

CATALÀ

Cliqueu damunt l’enllaç per poder fer els deures de català d’ortografia.

ENGLISH

RECORDEU que primer us heu de registrar al web www.oxfordpremium.es

Oxford Premium

Tots teniu el codi que us demanaran per accedir al vostre curs, però si l’heu perdut demaneu-lo a qualsevol company.

Un cop estigueu registrats entrareu a:

Oxford Online Leaning Zone

i haureu de triar el vostre llibre clicant a

Podeu fer totes les activitats que volgueu per repassar.

Divertiu-vos.

BONES FESTES!

Fem esgrima

Els alumnes de 5è han estat practicant esgrima, ho voleu veure? cliqueu la foto per anar al bloc d’Educació Física.

LLIBRES CURS 2013-2014

A la pestanya de “FUNCIONAMENT DEL CICLE” ja podeu trobar el llistat de llibres del proper curs escolar, dels dos nivells del cicle. Si cliqueu a sobre de la imatge, la podreu ampliar.