ACTE DE COMIAT DE SISÈ

0

El dijous dia 21 de juny es va celebrar el tradicional acte de comiat dels dos grups de sisè que abandonen l’escola i enceten una nova trajectòria educativa en un institut.

A l’acte hi van assistir familiars i tots els alumnes de primària. Se’ls va lliurar un CD amb fotografies del seu pas per l’escola, una orla i una gerreta commemorativa amb les fotografies dels companys i companyes; amb la col·laboració de l’AMPA.

Al final, tots (infantil inclòs) vam cantar la cançó “Que tinguis sort” d’en Lluís Llach, per tal de desitjar-los el millor dels futurs.

Va ser un acte molt emotiu i alguns o algunes es van emocionar molt.
També vam aprofitar per fer un petit homenatge a dues mestres que es jubilen aquest estiu, després de molts anys a la nostra escola fent una tasca encomiable: l’Asun i la Maria José.

UN PETÓ I UNA ABRAÇADA, SISENS. SEMPRE TINDREU L’ESCOLA CIFUENTES OBERTA!!!

SORTIDA DE FINAL DE CURS AL TIBIDABO

0

Després de fer un bon curs, els alumnes de sisè ens hem regalat una sortida al parc d’atraccions del Tibidabo.

Així, el divendres passat, dia 15 de juny, hem anat en autocar al Tibidabo i hem pogut gaudir de les diferents atraccions que hi havien; tot i la gran quantitat de gent (turistes i altres escoles) que també s’hi havia apropat.

Sigui com sigui, ens ho hem passat molt bé, hem rigut i hem pogut fer una “desconnexió total”. I ben a prop de casa!!

COREOGRAFIA FINAL DE CURS

0

Els alumnes de Cicle Superior han preparat una coreografia musical per compartir-la amb la resta de l’alumnat de l’escola.
Cada grup ha estat assajant una coreografia a classe d’educació física i l’han volgut mostrar a tothom al pati.

En finalitzar, tots els grups, des de primer a sisè han fet una gran coreografia multitudinària.
Ha estat una bona matinal musical. I li ho hem d’agrair a la Gemma, la mestra d’Ed. Física.

TEATRE: “PETER PAN” A CÀRREC DELS ALUMNES DE SISÈ

0

Com cada curs, els alumnes de 6è tenen una important tasca: preparar l’obra de teatre per oferir a famílies i a la resta dels alumnes de l’escola.

Aquest any, l’obra escollida ha estat “Peter Pan” i han comptat amb la col·laboració i direcció de la Mar i l’Anna d’Infantil i la Gemma Ayora d’Educ. Física.

El diumenge passat ja es va fer la primera representació a l’auditori del centre cívic de Can Rull, per a familiars.

El dijous dia 14 es va fer una altra representació per als alumnes de cicle mitjà i superior de la nostra escola i també per a alumnes de l’escola d’educació especial  Xaloc.

I el proper dimecres es representarà l’obra al gimnàs de l’escola per a l’alumnat de cicle inicial i Infantil.

Us deixem algunes fotografies que il·lustren la bona feina feta.

COLÒNIES CICLE SUPERIOR

0

L’alumnat de Cicle Superior ha gaudit de tres magnífics dies de colònies a Cala Canyelles.

Els dies 4, 5 i 6 de juny, els alumnes de cicle superior van anar a Cala Canyelles, a Lloret. Van fer activitats esportives. Han estat uns dies inoblidables. Han fet piragüisme, esquí aquàtic, immersió… han anat en patins d’aigua I també han fet un petit viatge amb barca. Ha sigut fantàstic, una experiència increïble.

Han estat tres dies de convivència on cadascú ha pogut celebrar a la seva manera el final de curs. Un bon premi a la gran feina realitzada al llarg dels 10 mesos lectius.

TALLER DE FOLK

0

Els alumnes de 5è han realitzat un taller de música i ball folk en el marc del programa “Sabadell, ciutat i escola”.

L’Associació Danses al Carrer ens ha fet un taller de ball folk que ha ensenyat als alumnes “una nova manera de relacionar-se i fer festa a través de les danses”. Els alumnes han pogut gaudir d’una matinal entretinguda i festiva, alhora que musical i divertida.

Sens dubte, ha estat una experiència agradable.

Jornades esportives

En els jornades esportives escolars de 6è en que participaven totes els escoles de Sabadell, l’equip femení format per Carla, Andrea, Jarra i Júlia van quedar primeres classificades. Per la seva part, l’equip masculí format per Victor, Xavi, Marc i Nain van quedar tercers.

L’enhorabona!

Jornades esportives

El passat 27 d’abril, vam realitzar les jornades esportives. 5è van anar a les instal.lacions esportives de Can Rull i 6è al complex esportiu d’Olímpia.

JOCS FLORALS 2018

0

Com cada curs, els alumnes de cicle superior hem fet produccions escrites en prosa i en vers per celebrar la diada de Sant Jordi i els Jocs Florals. Així, ens hem convertit en petits grans escriptors i hem gaudit de l’art de la lectura i l’escriptura, tan útil en la nostra formació.

Aquest any, els guanyadors i finalistes han estat:

5è PROSA:

Finalistes: Nicolle Román (5èA) i Yasmín Ahauzi (5èB)

Guanyadora: Melina Ivova (5èB)

5è POESIA:

Finalistes: Sara Chattaoui (5èA) i Shamara Garrido (5èB)

Guanyadora: Amara García (5èA)

6è PROSA:

Finalistes: Carla Domènech (6èB) i Aroa Brañes (6èA)

Guanyador: Unai Rosell (6èB)

6è POESIA:

Finalistes: Elia Mosquera (6èA) i Marwa Ech (6èB)

Guanyadora: Karla Aguilar (6èA)

SANT JORDI 2018

0

Els alumnes de Cicle Superior hem celebrat Sant Jordi anant a visitar les paradetes del centre de Sabadell, instal·lades al Passeig de la Plaça Major i la Plaça del Dr. Robert.
Allí hem pogut triar i remenar les darreres novetats editorials. Cadascú tenia el seu propi centre d’interès. L’important era apropar-nos a la cultura catalana a través d’un dels seus màxims exponents: Sant Jordi, els llibres i les roses.

Ha estat una matinal molt cultural.