EL DIA DE PAU

Cada curs celebrem el dia de la pau a l’escola. Aquest curs tenia el tema: L’Acolliment. L’eslogan: Casa meva, casa vostra.
L’alumnat d’infantil i cicle inicial van treballar el conte de “Els tres botons”.
Cada classe va fer un rètol en el que sortia la frase “Acollir és…” i l’havien de completar amb el significat de la paraula acollir.
L’alumnat de cicle mitjà i superior va realitzar un passaport del món. Un passaport per viatjar per tot el món.
Tot l’alumnat va cantar la cançó “Qualsevol nit pot sortir el sol”.
Seguidament podeu veure unes imatges d’aquest esdeveniment a l’escola.

EXCURSIÓN AL AEROPUERTO DE GERONA

El día 24 de novembre los alumnos de cuarto fuimos de excursión al aeropuerto de Gerona. Allí vimos el camión de los bomberos que hicieron una exhibición con las manguera. Del camión salía agua a presión y parecía un arco iris, fue súper bonito. Luego vimos dos aviones, no que aterrizaba y otro que despegaba. También entramos en el hangar de reparación y nos explicaron lo que estaban haciendo.
Más tarde fuimos a comer al parque de la Devesa, allí había un barco gigante para jugar y el suelo estaba lleno de hojas secas, con las que jugamos y nos lo pasamos muy bien.
Marina Morales Serra.

Exposició de micologia

Benvolgudes famílies,
Una vegada més hem pogut gaudir de l’exposició de bolets a càrrec del Sr. Josep Alum. Aquí teniu unes fotografies per si no vàreu poder assistir.
Com podreu comprovar estaven classificats en tres grups: Etiqueta vermella pels bolets tòxics, etiqueta groga pels bolets sense valor culinari i desaconsellats i etiqueta verda pels bolets comestibles.

DIADA DE SANT JORDI 2015

El 23 d’abril és la diada de Sant Jordi i a l’escola vam organitzar tota una sèrie d’actes per celebrar-ho.

L’alumnat de 3r va representar una obra de teatre de la llegenda de Sant Jordi. L’alumnat de 4t va ballar una sardana.

També vam donar els premis als millors escrits i punts de llibre dels Jocs Florals.

Tot seguit podeu gaudir de les fotos i dels vídeos.

XIII TROBADA DE CORALS A GIRONA

Aquest curs, el Departament d’Ensenyament ha convocat  la XIII Trobada de Corals d’Educació Infantil i Primària, amb l’objectiu de potenciar i difondre l’educació musical que estan duent a terme molts mestres a les nostres escoles. La nostra Coral ampliada amb alumnes de 4t i 5è hi vam participar una vegada més.

També volem agrair a en Lluís Relucio, un exalumne de l’escola, que va acompanyar a la Coral tocant el piano. Moltes gràcies!

Aquesta trobada va tenir lloc el dia 15 d’abril a l’Auditori de Girona. Seguidament podeu veure l’actuació del nostre alumnat.