SETMANA EUROPEA DE LA PREVENCIÓ DE RESIDUS – ALUMNES DE 4t

El Departament de Residus de L’Ajuntament de Mont-roig del Camp, junt amb l’Agència de Residus de Catalunya, dintre la semana europea de prevenció de residus, ha promocionat una activitat de neteja d’un espai natural a prop del poliesportiu.

Després de cercar i netejar l’entorn i reciclar les deixalles als contenidors pertinents, ens han convidat a esmorzar i ens han regalat una motxilla per dur a les excursions.

L’Ajuntament ja ens havia dut una monitora de limonium el segon trimestre que ja ens havia parlat  de reciclatge i esmorzars saludables com l’entrepà que podiem portar en el nostre bockandroll.

Que bé ens ho hem passat!

LIMONIUM

Som escola verda i un dels objectius és fer conscients els infants de tenir cura del nostre planeta Terra.

El divendres 1 de desembre, els nens i nenes de 4t van gaudir d`un taller fet per LIMONIUM on les monitores els van fer prendre consciència dels residus que generen els embolcalls dels esmorzars que duen a l’escola.

Conclusió, el plàstic, alumini, brics…els poden eliminar i portar esmorzars en carmanyoles i embolcalls ROC`n’ ROLL (que ens han regalat!)

Visitem l’Ajuntament

Les tres classes de tercer de l’escola hem visitat l’Ajuntament aquest passat dimecres 22 de novembre. Ens ha rebut l’alcalde i el regidor d’Educació i ens ha portat al despatx de l’Alcaldia, on li hem pogut fer preguntes i també propostes de millora pel nostre poble.

Després hem visitat els diferents departaments de l’Ajuntament: la secretaria, el cadastre, el departament d’informàtica, el padró, el d’obres públiques… Per finalitzar la visita també ens han ensenyat un cotxe de policia per dins.

Ha estat un matí diferent i divertit!!