Taller “EFECTE POMA”

La setmana passada, les nenes i els nens de 4t de Cicle Mitjà vam participar d’un taller anomenat “Efecte poma”. Ens van visitar dos monitors per explicar-nos una particularitat molt curiosa de les pomes. Aquestes, si les poses a prop de fruites que encara estan verdes, les ajuden a madurar. Per tal de vivenciar-ho, ens van proposar un joc molt divertit de preguntes. En aquest joc, si volíem aconseguir molts punts, havíem de fer com les pomes i ajudar a la resta dels grups. Al final, vam aconseguir una recompensa molt saludable per a cadascun de nosaltres!!!

Ah, també vam tastar diversos tipus de fruites i fruits secs que estaven boníssims!!!!

Si voleu veure les fotos d’aquest taller, cliqueu la POMA!!!!

Resultat d'imatges de poma

Publicat dins de Quart | Deixa un comentari

ANEM A LA PISCINA!!

Els nens i nenes de 3r anem tres tardes a la setmana a la Piscina Municipal de Figueres. Estem aprenent molt i ens ho passem super bé.

Si voleu veure les fotos… https://plus.google.com/collection/A-qCPF

Publicat dins de Quart | Deixa un comentari

Setmana de la mobilitat segura i sostenible.

Durant la setmana del 17 al 21 de setembre, es nens i nenes de cicle mitjà ens vam unir a la campanya de la Mobilitat Segura i Sostenible.

Vàrem realitzar diverses activitats per tal de sensibilitzar-nos sobre els perills que ens podem trobar quan anem pel carrer i sobre quins deures tenim al respecte com a ciutadans.

Una de les activitats a nivell de cicle va ser l’elaboració de diversos eslògans publicitaris, per tal de conscienciar a la resta d’alumnes i personal de l’escola. Alguns d’aquests eslògans es van penjar al porxo de l’escola després de fer un concurs entre les dues classes.

Si cliqueu al link, podreu veure els eslògans elaborats:

Benvinguts al curs 2018 – 2019

Els alumnes i mestres de cicle mitjà us volem donar la benvinguda al nou curs.

En aquest bloc compartirem algunes de les activitats que anem fent i esperem que ens visiteu sovint.

Comencem!!!!!

Resultado de imagen de benvinguda