Colònies “Les Obagues” 2n dia

Bon vespre, ahir vam sortir de Seva. Quan vam arribar a ” Les Obagues” vam deixar la maletes.

Després de dinar vam fer els tallers i, després vam jugar una mica i vam anar a sopar. Després de sopar vam fer el joc de nit i vam anar a dormir.

Avui al matí quan ens hem despertat hem anat a fer els tallers. Després hem anat a dinar les pilotilles que’hem fet nosaltres. Hem anat a jugar una mica i després a fer més tallers i ara anirem a sopar.

ADÉU!!!!!!!!! i FINS DEMÀ

CALENDARI D’ADVENT 2014

Ja ha arribat el Desembre. Aquí teniu el calendari d’advent d’aquest any. Anirem penjant dia a dia. Aconsello que busqueu les respostes i a classe ho comentarem.

28/11/14: EL SISTEMA DUNAR

Hola papes i mames

Després de llevar-nos i acabar de fer les motxilles, vam anar a esmorzar. Quan vam acabar ja ens esperaven els monitors del camp d’aprenentatge per anar a visitar el sistema dunar. Vam acabar el matí mirant els minerals de la sorra amb lupa. Dinar, netejar, esperar l’autocar i….cap a casa.

27/11/14 2n dia: AIGUAMOLLS DE L’EMPORDÀ

Avui hem anat als Aiguamolls de l´Empordà. Hi hem anat amb autobús. Hem vist ocells com la cigonya, el bernat pescaire,… També hem vist plantes, les hem dibuixat i omplert unes fitxes que ens han donat els del camp. Perquè els ocells no ens veiessin hem entrat  als aguaits.

Hem dinat al Mas Mata perquè plovia. Després ha sortit el sol i hem pogut pujar a les sitges.

Quan hem tornat hem anat a la platja a berenar i fer escultures de sorra.

Paula C i Ariadna

Hola pares i mares,

Després de la platja ens hem dutxat, i com que plovia ens hem quedat a jugar amb jocs de taula. Hem sopat i a veure si ho endevineu… ! Hem anat a la disco uo,  uo,  uo…

Eira i Maria

a

26/11/2014 1r dia de colònies: EMPÚRIES

Hola papes i mames.

Avui ens han presentat Empúries i després hem anat a un museu.

Quan es feia fosc hem anat a la platja i hem fet castells de sorra. Hem hagut de fer servir llanternes. HA SIGUT MOLT DIVERTIT!!!

Després de sopar hem fet jocs de nit.