ESPAIS D’APRENENTATGE

Els alumnes del Cicle Inicial treballen per Espais d’aprenentatges de lliure circulació on es troben diferents propostes de treball que poden realitzar de manera individual o per parelles.

IMG_9496                         IMG_9497

Les diferents propostes estan dissenyades en tres nivells de complexitat on l’alumne ha de triar el nivell que ell creu que pot realitzar per tal de continuar amb el seu propi procés d’autoregulació de l’aprenentatge.

IMG_9488

Acabada la tasca l’alumne descriu a la llibreta la tasca realitzada amb una reflexió personal sobre el grau de dificultat que li ha suposat la realització de la tasca.

IMG_9493

La llibreta d’aprenetatge és una eina d’autoreflexió de l’alumne i un recull de tasques on el mestre pot veure i ajudar en l’ evolució dels aprenentatges que l’alumne va fent al llarg del curs.

IMG_9487          IMG_9492