Excursió de final de curs!!!

Estem a les acaballes del curs i és moment de dur a terme algunes de les propostes didàctiques que no hem tingut temps durant el curs.

Aquest any la sortida de final de curs va ser una visita guiada amb taller inclòs al Museu de la Xocolata de Barcelona. Anar a la capital ja és tota una experiència per alguns dels nostres alumnes i visitar un museu tant dolç era visita obligada.

Els nostres alumnes van gaudir d’allò més i aquí en teniu una mostra.

PLÀSTICA A 2n

Els alumnes de 2n han treballat les il·lusions òptiques i les trampes visuals. Han realitzat un treball consistent en afegir un element real en un dibuix fet per ells i que l’element quedi ben integrat en el conjunt. Aquests són els resultats.

JORNADES CULTURALS

Com a tancament del segón trimestres, la darrera setmana abans de les vacances de Setmana Santa, a l’escola vam celebrar les Jornades Culturals, enguany dedicades a l’ermita de la Mare de Déu  de la Roca.

Vam fer un seguit d’activitats centrades en aquest element històric del nostre patrimoni; incloent sortida d’entorn per admirar l’edifici i el seu entorn així com tallers inspirats en l’ermita i les llegendes de la zona.

MÀQUINES I MÉS MÀQUINES

Els alumnes de 2n han estat treballant a Coneixement del Medi Natural el tema de LES MÀQUINES. Hem creat algunes màquines simples amb materials ben propers i hem comprovat el seu funcionament.

A veure si es reconèixen el PLA INCLINAT, LA PALANCA, LA RODA I EL CUNY.

CELEBREM EL CARNESTOLTES A L’ESCOLA

El passat dijous 9 de febrer vam celebrar el Carnestoltes a l’escola. La setmana va començar amb moltes emocions, havent de satisfer les demandes de Sa Majestat Carnestoltes Orquestoltes (sabates decorades, maquillatge divertit, una flor a la solapa…).

Dijous dia 8 vam rebre el Carnestoltes ben ambientats per a un Carnaval molt musical. I a la tarda ens ho vam passar d’alló més bé al Parc Maria Martori celebrant Dijous Gras.

Per acabar de passar una setmana plena de gresca i xerinola, divendres a la tarda ens vam disfressar i vam ballar i cantar fins a afartar-nos.

Fins l’any que ve, Carnestoltes, t’esperarem amb il·lusió!!!

ELS AGENTS RURALS ENS PARLEN DELS ANIMALS DE L’ENTORN!

Aquest dilluns 15 de gener els agents rurals han visitat les classes de segon i han fet una xerrada sobre els animals que habiten lliures per les rodalies de Mont-roig, les seves costums, els sons que fan…

També ens han parlat dels animals domèstics i que hem de tenir cura i ser responsables d’ells. I ens han mostrat i explicat per a què serveixen els xips que duen les mascotes.

Hem aprés un munt de coses noves i interessants.

SETMANA EUROPEA DE LA PREVENCIÓ DE RESIDUS

El passat més de novembre va tenir lloc la Setmana Europea de la Prevenció de Residus (del 18 al 26 de novembre). Aprofitant que faríem un viatge a l’aeroport de Reus es va proposar als alumnes de 2n que preparessin la maqueta d’un avió amb materials reciclats i que ens expliquessin els passos per a elaborar aquesta treball manual. Aquests van ser els resultats.