HEM COMENÇAT EL CURS 2017-18!!

Ja fa uns dies que hem començat aquest nou curs i els nens i nenes de P4 i P5 ja tenim decidit el nom de les nostres classes.

P4 som la classe dels CAVALLERS I PRINCESES

cavaller i princesa

P 5 som la classe dels  ASTRONAUTES

astronauta nena        astronauta nen

TALLER DE SANT JORDI EN FAMILIA!

La setmana de la diada de Sant Jordi els pares i mares van venir a la classe a llegir contes amb nosaltres.

Mireu, mireu quina tarda més agradable hem passat!

sant_jordi_llibres_roses_petons.jpg_1598271925

Clica l’enllaç per veure les fotografies:

ANEM DE COLÒNIES!!!

Aquest any els nens i nenes que hem gaudit de les colònies ens hem convertit en autèntics pirates. Ens ho hem passat d’allò més bé buscant el tresor perdut,així com  també cantant cançons marineres, dissenyant-nos els nostres propis barrets,… Fins i tot ens hem endut de record el nostre petit tresor.

TOTS A ESTRIBOR PIRATES!!

Per veure les imatges clica al següent enllaç:

https://es.pinterest.com/cordemariafig/col%C3%B2nies-edinfantil-2017-mas-coromina/Resultado de imagen de ilustracions infantils de pirates

Ens visita la Guàrdia Urbana

La Guàrdia urbana ha vingut a la nostra escola i hem fet un taller d’educació vial. A partir de diversos contes que ens han explicat, hem pogut comparar situacions de la vida real i també hem pogut debatre sobre si el que feien els protagonistes era correcte o no.

Hem après moltes coses i a partir d’ara estarem ben atents quan anem pel carrer!!!

Clica sobre de la foto per veure més imatges.

Celebració Verge Nena

El passat dia 21 de novembre vam fer la celebració de la verge Nena.

Els nens i nenes d’educació Infantil hem fet una flor de paper i durant el matí, com marca la tradició hem anat a oferir-la a la verge. Un cop a la capella hem cantat unes cançons i hem escoltat les pregàries que els nens/es de 1er i 2on havien preparat.

Durant tot el dia aprendrem coses de Maria: Qui era? que feia? Li agradava ajudar al amics?. A la tarda vam mirar la pel·lícula “El viaje de Arlo” on podem observar molts dels valors dels que hem anat parlant.

Finalment, per acabar el dia….xocolata desfeta amb melindros! QUE BONAAA!!!

:

Sortida a la Vinyeta

El dimarts dia 11 d’Octubre els nens i nenes d’educació Infantil hem fet la primera sortida del curs. Aprofitant que estem a la Tardor i és l’estació de l’any en què es fa la verema hem volgut visitar “La vinyeta”.

Durant la sortida hem pogut veure la vinya, els ceps, el raïm i conèixer les seves parts. També l’hem tastat i hem vist quin és el procès que es fa per convertir-lo en vi. Aprofitant que també tenen un galliner hem pogut donar de menjar a les gallines.

Us deixem un recull de fotos per tal que veieu lo bé que ens ho hem passat!

CLICA DAMUNT LA FOTOGRAFIA
576_1349859026_adri_costa_vi_verema_masia_vila-rasa_taradell_2012