LA VELLA QUARESMA JA HA ARRIBAT!

Després de molta gresca i disbauxa amb el Carnestoltes, arriba la Vella Quaresma a l’escola. Amb un mocador, un cistell ple de verdures i un bacallà a la mà, cada setmana una cama perdrà.

Els divendres a la tarda ens reunim tots els nens i nenes d’Educació Infantil,  i tot cantant la cançó de triar de la Vella Quaresma,  setmana darrera setmana li traiem una de les set cames que té.

Quan la Vella Quaresma es quedi sense cap cama, haurem acabat el temps de quaresma.   Això vol dir que  arribarà la Pasqua i la Primavera!!

FEM TALLERS!!!

Cada dilluns a la tarda ens reunim per fer els tallers interdisciplinars. Experimentem, manipulem, creem i ens expressem amb les següents propostes:

-Som artistes.

-Fem d’inventors.

-Ens expressem amb el cos.

-Descobrim l’entorn i la natura.

Resultado de imagen de niños experimentando

Clica damunt la imatge per veure les fotos.

Taller de pares!!

Convidem els pares i mares d’Infantil a fer un taller de Nadal amb els seus fills/es. Gràcies per ajudar-nos a fer els fanalets per anar a esperar els reis!!!

Clica damunt la foto per veure les imatges

Resultado de imagen de fanalets de reis

Els nens/es d’ Educació Infantil hem fet paper reciclat

Reutilitzant el paper de rebuig que generem a l’escola hem fet paper reciclat. La Montse del programa d’Agenda 21 ens ha ensenyat el procés per dur a terme aquest taller.

Clica damunt la foto per veure les imatges del taller.

Resultado de imagen de paper reciclat

COMENCEM EL SOFÀ DE LECTURA !!

Els nens i nenes de P5  hem començat el nou projecte “sofà de lectura”.

Aquesta tarda la mare d’en Pol ha vingut  a compartir una estona  molt  agradable  amb nosaltres llegint contes.

MOLTES GRÀCIES !!

LA VINCA: “Descobrint la tardor”

Durant aquest primer trimestre els nens i nenes de P3, P4 i P5 hem anat a la Vinca. Allà hem pogut apropar-nos i conèixer de primera mà La Tardor! Hem observat els animals de la bassa, hem plantat a l’hort, hem pogut observar i donar de menjar a les gallines i hem pogut descobrir la Tardor amb els cinc sentits! Ens ho hem passat d’allò més bé. Us deixem un recull de fotografies perquè veieu tot el que vam poder gaudir!

BON NADAL!

Els nens i nenes d’educació Infantil així com també les mestres us desitgem unes bones festes i bona entrada d’any 2018!

HEM COMENÇAT EL CURS 2017-18!!

Ja fa uns dies que hem començat aquest nou curs i els nens i nenes de P3, P4 i P5 ja tenim decidit el nom de les nostres classes.

P3 som la classe de LA LLUNA

P4 som la classe dels CAVALLERS I PRINCESES

cavaller i princesa

P 5 som la classe dels  ASTRONAUTES

astronauta nena        astronauta nen

TALLER DE SANT JORDI EN FAMILIA!

La setmana de la diada de Sant Jordi els pares i mares van venir a la classe a llegir contes amb nosaltres.

Mireu, mireu quina tarda més agradable hem passat!

sant_jordi_llibres_roses_petons.jpg_1598271925

Clica l’enllaç per veure les fotografies:

ANEM DE COLÒNIES!!!

Aquest any els nens i nenes que hem gaudit de les colònies ens hem convertit en autèntics pirates. Ens ho hem passat d’allò més bé buscant el tresor perdut,així com  també cantant cançons marineres, dissenyant-nos els nostres propis barrets,… Fins i tot ens hem endut de record el nostre petit tresor.

TOTS A ESTRIBOR PIRATES!!

Per veure les imatges clica al següent enllaç:

https://es.pinterest.com/cordemariafig/col%C3%B2nies-edinfantil-2017-mas-coromina/Resultado de imagen de ilustracions infantils de pirates