Treballem la poesia!

Les setmanes del 4 al 15 d’abril, els alumnes de cicle inicial vam treballar la poesia a l’àrea de català, castellà i anglès. A més a més, des de casa van ajudar a buscar una poesia per recitar a les altres classes de l’escola. Entre tots vam fer una poesia per la classe.

Els alumnes de P5 van venir a recitar-nos tres poesies. Ho van fer molt bé!

Els pares també van venir durant aquelles dues setmanes a recitar-nos poesies. Ens van agradar molt!

Celebrem Carnestoltes!

El divendres dia 4 de març, a la tarda, vam celebrar la festa de Carnestoltes amb tots els nens i nenes de l’escola. En aquesta festa, els alumnes i les mestres d’Educació Infantil i de Cicle Inicial vam fer un ball per a la resta de cicles.
En acabar totes les actuacions, vam berenar una coca en forma d’antifaç i xocolata!

El Fede ens explica la Prehistòria

El Fede ha vingut a explicar-nos coses sobre la prehistòria, com per exemple que les pintures rupestres no les feien amb sang, sinó que pintaven amb pedres, o que hi havia més fruita a part dels plàtans. Hem après moltes coses noves i a més a més ens ha ensenyat un arc amb la fletxa i unes banyes de cèrvol. Ens ha agradat molt!

Gaudim construint!

A l’espai de construccions hem pogut fer alguns descobriments:

– Si agafem pals i els apilem podem formar blocs de pisos

– Si fem rampes poden rodolar els cossos que són rodons. I si empentem fort els cossos rodons, poden saltar les rampes!

– Podem fer circuits amb tots els materials que tenim:  un circuit de motos, un de cotxes i fins i tot, un de trial!

I a més a més, amb tot el que construim, ens podem inventar diferents històries amb tot el que fem! Un bosc encantat, un castell embruixat, un bloc de pisos amb tot d’habitants estranys, un aeroport amb avions i un camp de hockey amb un munt d’espectadors

Han vingut els mossos!!

Durant aquests dies hem celebrat la Setmana de la Seguretat Vial. És per això que van venir una parella dels Mossos d’Esquadra a fer-nos una xerrada sobre els sistemes de seguretat passiva (casc, cinturó i cadiretes). També ens van explicar les senyals de trànsit.

Ens ho vem passar molt bé i agraïm molt la seva visita.

Us mostrem algunes fotografies d’aquesta trobada.

Benvinguts i Benvingudes

Us donem la benvinguda al Bloc de Cicle Inicial de l’Escola Josep Gras.

Esperem veure-us sovint per aquí i que ens deixeu les vostres impressions i comentaris, que rebrem amb molta il·lusió.

En aquest bloc anirem compartint amb tots vosaltres les diferents activitats que anem realitzant tots junts. Podreu trobar informació sobre els espais, les festes que celebrem o les activitats fora de l’aula.

Esperem que us agradi el viatge que ara mateix iniciem!!

Alumnes i Mestres de Cicle Inicial