El Rey de la Noche

Un ruido ha despertado al rey de la noche en pleno sueño, y ahora tiene miedo. ¿Será un bandido? ¿Serà un fantasma?¡Pero, rey, si es solo una rana! Mira cómo canta.

Imatge de previsualització de YouTube

¡Bravo! No solo habéis dormido al rey, sino también a la rana cantora. Dormida sobre un nenúfar, ya no volverá a molestar al rey. A menos que ronque… ¿Pero roncan las ranas?
Dulces sueños rey de la noche.

Al rey de la noche le duele la cabeza, y un poco la garganta. ¿Se habrà resfriado? Lo mejor será cantarle una canción de médicos. Seguro que al final no le duele nada y puede dormir bien.

Imatge de previsualització de YouTube

Rey de la noche, curita sana. Si no se te cura hoy, se te curará mañana.
Dulces sueños, rey de la noche.

El Rey de la noche es nuestro amigo. Nosotros le leemos historias para que se duerma y él nos acompanya para tener unos dulces sueños…
Buenas noches Rey!!!

PROJECTE INTERDISCIPLINAR

A continuació explicarem algunes de les coses que hem fet del projecte interdisciplinar: els contes.

Sóc el millor.
Aquest conte va d’un gos que diu que és el millor, però no ho és.
Els seus amics l’ajuden a descobrir que tothom potser el millor.
Cada alumne/a va fer una frase i un dibuix.

El monstre de colors
Vam dibuixar una ampolla de cada color. Cada color representava una emoció. Cada un i una de nosaltres va escriure una paraula o una frase relacionada amb cada emoció.
El monstre de color vermell representa: la ràbia.
El monstre de color verd representa: la tranquil.litat.
El monstre de color groc representa: l’alegria.
El monstre de color negre representa: la por.
El monstre de color blau representa: la tristesa.
El monstre de color rosa representa: l’amor.
A l’àrea de castellà vam dibuixar un monstre amb l’emoció que ens agradava més.

El peix peixet
Vam explicar el conte i després amb trossos de cartolina, retalls de diferents colors… cada alumne/a va crear un fons marí.

Van Gogh i els contes
Ens vam inventar contes inspirant-nos amb alguns quadres de Van Gogh: la nit estrellada, les vinyes vermelles, les sabates velles, els gira-sols, l’habitació i l’autoretrat.
Ens felicitem perquè, tan els quadres que hem fet com els contes, ens han quedat molt bonics. Ens sentim molt orgullosos!

Les tres bessones

Vam treballar les tres bessones i vam fer la biografia de la seva autora: La Roser Capdevila.
A l’àrea de plàstica amb grups de tres, vam dibuixar i vestir les tres bessones. Ens han quedat molt divertides!

Finalment dir que els alumnes de primer són la classe d’en Teo i els alumnes de segon són els personatges de les tres bessones.

Escrit realitzat pels alumnes de 2n

ANEM AL TEATRE I LA BIBLIOTECA DE FIGUERES

El divendres 6 de març vam anar a la “Cate” de Figueres a veure l’obra “El follet i el sabater”. Va ser una obra molt divertida i que tenia uns decorats espectaculars.
Després vam esmorzar i tot seguit vam anar a la biblioteca de Figueres. Allà ens hi vam trobar l’Albert que molt amablement ens va comentar com funcionava la biblioteca i ens va explicar uns contes xulíssims.
Una de les coses que ens va agradar més va ser que ens va deixar llegir llibres, còmics…
En acabat vam anar al parc Bosc a dinar i a jugar una estona.
Ens ho vam passar molt bé!

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
This picture slideshow generated with Smilebox