PROJECTE INTERDISCIPLINAR

A continuació explicarem algunes de les coses que hem fet del projecte interdisciplinar: els contes.

Sóc el millor.
Aquest conte va d’un gos que diu que és el millor, però no ho és.
Els seus amics l’ajuden a descobrir que tothom potser el millor.
Cada alumne/a va fer una frase i un dibuix.

El monstre de colors
Vam dibuixar una ampolla de cada color. Cada color representava una emoció. Cada un i una de nosaltres va escriure una paraula o una frase relacionada amb cada emoció.
El monstre de color vermell representa: la ràbia.
El monstre de color verd representa: la tranquil.litat.
El monstre de color groc representa: l’alegria.
El monstre de color negre representa: la por.
El monstre de color blau representa: la tristesa.
El monstre de color rosa representa: l’amor.
A l’àrea de castellà vam dibuixar un monstre amb l’emoció que ens agradava més.

El peix peixet
Vam explicar el conte i després amb trossos de cartolina, retalls de diferents colors… cada alumne/a va crear un fons marí.

Van Gogh i els contes
Ens vam inventar contes inspirant-nos amb alguns quadres de Van Gogh: la nit estrellada, les vinyes vermelles, les sabates velles, els gira-sols, l’habitació i l’autoretrat.
Ens felicitem perquè, tan els quadres que hem fet com els contes, ens han quedat molt bonics. Ens sentim molt orgullosos!

Les tres bessones

Vam treballar les tres bessones i vam fer la biografia de la seva autora: La Roser Capdevila.
A l’àrea de plàstica amb grups de tres, vam dibuixar i vestir les tres bessones. Ens han quedat molt divertides!

Finalment dir que els alumnes de primer són la classe d’en Teo i els alumnes de segon són els personatges de les tres bessones.

Escrit realitzat pels alumnes de 2n