Plantes a 1r

plantes 009 (Small)Els alumnes de 1r hem anat al mercat a comprar plantes (enciam, maduixes, pebroteres, tomaqueres…), les hem plantat en unes jardineres i les hem portat al nostre pati.

Ara ja estem recollint els primers fruits: maduixes!!!

Aquí podeu veure les fotos:

Visita al parc de les Planes

El passat dilluns 22 de Febrer els alumnes de cinquè van anar al Parc de les  Planes. I van gaudir d’una sortida molt interessant.

Visita a la Biblioteca Josep Janés

Aquests dies els alumnes de Cicle Mitjà hem fet una visita a la biblioteca del nostre barri Josep Janés. Allà hem après les normes d’ús d’aquest espai, així com fer-nos el carnet de la biblioteca o agafar documents en préstec. Ha sigut una visita molt interessant i de ben segur que hi tornarem.

JORNADA PORTES OBERTES FEBRER 2016

Us recordem que la jornada de portes obertes de l’escola de cara al curs vinent serà el 16 de febrer a les 9.30: Xerrada informativa i visita de l’escola

15 hores: visita dels Ambients a Infantil.
Portes_Obertes_pic

Alumnes de 6è a la trobada Fiddle (MNAC)

Aquest cap de setmana els alumnes de 6è de la nostra escola han participat en la trobada Fiddle, al Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC), on han tocat la peça ‘Le Grand Funk’  conjuntament amb altres joves provinents de 28 escoles de Música de Catalunya. L’encontre ha reunït més de 500 alumnes de corda fregada i el concert ha tingut lloc en la Sala Oval del museu.

Carnaval

Aquest passat divendres a la tarda la nostra escola ha celebrat el Carnaval al poliesportiu Fum d’Estampa. Cada cicle ha preparat una coreografia amb el mestre d’Educació Física fent servir bandes sonores de diverses pel·lícules. Ens hem disfressat, hem ballat, i hem estat molt contents perquè les famílies ens han pogut venir a veure.

Assaig dels alumnes de 6è per la trobada Fiddle

Avui els alumnes de 6è de la nostra escola han anat a l’Escola de Música de L’Hospitalet (EMMCA) per acabar d’assajar la peça que tocaran amb diversos instruments de corda fregada, i conjuntament amb altres alumnes d’altres escoles, aquest proper dissabte dia 6 de febrer a la trobada Fiddle, al Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC).

Projecte de ‘La Prehistòria’ a 5è

Els alumnes de 5è de la nostra escola han realitzat com a part del projecte de ‘La Prehistòria’ unes maquetes de cada etapa. A la classe, han fet una exposició oral sobre la seva feina.

Visita a l’exposició d’Arranz Bravo

Aquest mes de gener els alumnes de 3r i 4t de Primària de la nostra escola vam fer una visita a l’exposició del pintor català contemporani Arranz Bravo. Un cop vam haver visitat l’exposició, vam participar en un taller creatiu molt inspirador. Ens ho vam passar molt bé i vam conèixer un artista molt proper a nosaltres.

Lectura amb les famílies dels alumnes de 3r

Fa uns dies les famílies dels alumnes de 3r van venir a fer una lectura compartida amb el nostre curs. Ens vam aplegar tots a la Biblioteca i vam passar una estona molt agradable llegint tots junts. Gràcies per venir, famílies!