Rua i festa de Carnaval!

Avui, per primer cop, hem fet la rua de Carnaval amb els alumnes i les famílies de l’escola.

També hem donat la benvinguda al nostre cap gros: en Mister Charlie! Fet pels alumnes de l’escola.

Finalment, hem gaudit d’una gran tarda de Carnaval amb balls al pavelló del Fum d’Estampa. Gràcies als mestres per la dedicació, als nens per la il·lusió i a les famílies per acompanyar-nos.

Dijous gras

Avui, Dijous Gras, els alumnes de Cicle Inicial hem fet un tast amb productes que vam comprar dimarts al mercat: Pa amb tomàquet amb botifarra d’ou i formatge. Boníssim!

Ens disfressem!

Quart dia de carnaval. Ens hem trobat un dinosaure a P3 i a les escales de l’escola tots aquests personatges.

I també s’ha vist algun monstre per cicle superior! Quina por!!!

Il·lusions òptiques

Els alumnes de Cicle Superior han fet un projecte d’il·lusions òptiques a Plàstica!

Vindràs elegant!

Tal i com el Carnestoltes ha manat, els nens i nenes de la nostra escola molt elegants s’han posat!

Vindràs amb ulleres divertides!

Heu vist quines superulleres divertides porten els nens i nenes de 4t? Avui és el segon dia de carnaval i molt bé ens ho hem passat!

Vindràs amb un cap divertit!

Avui tant petits com grans hem vingut a l’escola amb un cap ben divertit!

Carnaval

Ja estem preparats per celebrar el Carnaval a l’Escola Charlie Rivel!

Cicle Inicial a la Danone

Els alumnes de 1r i 2n anem de visita a la Danone!!! Així tanquem la visita de tota la Primària de l’escola a la fàbrica!

6è al club de béisbol Hèrcules

Els alumnes de 6è hem gaudit d’un matí molt especial al club de béisbol Hèrcules de l’Hospitalet. Hem après a jugar a beisbol.