Festa final de curs

Hem celebrat la festa de final de curs amb tallers, coral, animació i berenar intercultural. Ha sigut un gran dia. Que passeu un bon estiu!

Comiat de 6è

En el darrer dia de curs hem acomiadat els nens i nenes de 6è que passen a l’ESO. Molta sort en aquesta nova etapa!

Sortida al Tibidabo

Hem passat un dia espectacular de diversió amb tots els nens i nenes tota la Primària al Tibidabo per acomiadar un gran curs.

Concert de final de curs

Hem dut a terme el concert de final de curs del projecte ‘Tàndem’ a l’Auditori La Torrassa, acompanyats per les famílies dels alumnes de l’escola.

Ja ens acomiadem del Masnou!

Hola de nou!

Avui hem tornat a passar una tarda molt divertida fent jocs d’aigua al parc i hem acomiadat el dia amb música i ball.

I demà és el darrer dia que passem a la casa de colònies del Masnou. Així que ja ens acomiadem d’aquesta inoblidable aventura.

Fins demà, famílies!

Segon matí a les colònies

Hola famílies!

Ja hem passat la primera nit a la casa de colònies i hem dormit molt bé! Ens hem llevat amb moltes ganes d’esmorzar i fer activitats.

En l’activitat d’aquest matí hem creat un punt de llibre utilitzant materials que vénen de la natura.

El primer dia ja s’acaba

Hola a tothom!!!

Ja ha passat el primer dia de colònies i tot ha anat molt bé! Hem dinat el menjar que hem portat, hem berenat pa amb xocolata i hem sopat per primera vegada al menjador de la casa de colònies.

També hem fet moltes activitats realcionades amb el nostre entorn en anglès. Finalment, hem acabat el dia fent un joc de nit amb les llanternes. Les nostres monitores són molt simpàtiques!

Fins demà!

Primer matí a a les colònies

Hola de nou!

Aquest matí hem fet les primeres activitats de coneixença amb les monitores angleses. Ens ho estem passant molt bé!!!

IMG_20170612_123912 (2)

Publicat dins de General | 2 comentaris

Ja estem a la casa de colònies!

Hola famílies!

Ja hem arribat a la casa de colònies del Masnou! El viatge amb el tren ha anat molt bé!

Fins aviat!

IMG_20170612_123819

Acting Together 2017

Els alumnes de 3r han representat Aladdin en anglès a l’auditori Barradas davant d’altres escoles de L’Hospitalet en la trobada anual d’