Taller de percussió a 6è

Aquesta setmana els nostres alumnes de 6è han fet un taller de percussió a l’escola municipal de Música – Centre de les Arts d’Hospitalet.

Free Mona Lisa a Cicle Superior

Els nens i nenes de Cicle Superior han acabat el seu treball de ‘Free Mona Lisa’ dins del projecte que estem fent sobre Itàlia a Plàstica en anglès.

La carta de 2n

Els alumnes de 2n han escrit una carta a la vetlladora de l’escola per animar-la després d’un fort mal de panxa. Després l’han anat a llençar a una bústia del barri.

El claustre del Charlie Rivel es forma en Aprenentatge Cooperatiu

Els membres del claustre de mestres de l’Escola Charlie Rivel estem rebent una formació per millorar la nostra competència en Aprenentatge Cooperatiu. El dilluns 16 d’octubre vam aprendre diverses dinàmiques de grup que ens poden ser útils per millorar la cohesió dels nostres grups d’alumnes. Formar part d’un grup classe ben cohesionat beneficia l’aprenentatge de tots els nens i nenes. En aquestes imatges ens podeu veure posant en pràctica la dinàmica anomenada “la teranyina”.

El futbolista Carlos Craviotto vista la nostra escola.

El dimecres 18 d’octubre, el futbolista professional Carlos Craviotto va visitar l’Escola Charlie Rivel. Un grup d’alumnes de 4t li van fer una entrevista i en Carlos va signar autògrafs a tots els nens i nenes de la classe. Una periodista de Televisió de L’Hospitalet va fer un reportatge sobre la visita i aviat podrem veure’n imatges al programa “Aula L’H” d’aquesta televisió local.

Carlos Craviotto (Lleida, 1983) té una llarga trajectòria dins del futbol professional, va ser porter del CF L’Hospitalet (i capità de l’equip) durant 7 anys i, actualment juga al CF Cornellà, a Segona B. Poder parlar amb ell va ser una experiència molt agradable pels nois de la classe de 4t. Moltes gràcies, Carlos!!

A L’ESCOLA CHARLIE RIVEL REBUTGEM LA VIOLÈNCIA

El dilluns 2 d’octubre, a les 12 del migdia, tots els nens i nenes i tots els i les mestres de l’Escola Charlie Rivel ens vam reunir al pati. Vam fer entre tots un minut de silenci, com a mostra del nostre rebuig pels fets violents que s’havien viscut, a diversos llocs de Catalunya, el diumenge 1 d’octubre.

A l’escola rebutgem tota classe de violència. Ens agrada la pau i la convivència. La violència mai soluciona els conflictes. Al contrari: fa que els problemes es facin més grans.

Els colors de la tardor

Els nens i nenes de Cicle Inicial han fet el seu primer treball de plàstica sobre els colors de la tardor.

Menús de menjador – Curs 2017-18

Hola de nou, famílies!

Aquesta setmana els nens i nenes de l’escola han començat un nou curs. I per a tots aquells que us quedeu a dinar a l’escola, us informem que d’ara en endavant, del servei de menjador se n’encarregarà l’empresa Cuina Justa.

A més, us informem que a principis de cada mes es penjaran tots els menús dels dinars que menjaran els vostres fills i filles en el canal oficial de Facebook del servei de menjador.

L’adreça de la pàgina de Facebook és la següent:

També es penjaran a Twitter els menús dels dinars en el canal oficial de l’escola. Només cal que ens seguiu!

Bon curs 2017-2018!

Festa final de curs

Hem celebrat la festa de final de curs amb tallers, coral, animació i berenar intercultural. Ha sigut un gran dia. Que passeu un bon estiu!

Comiat dels alumnes de 6è

En el darrer dia de curs hem acomiadat els nens i nenes de 6è que passen a l’ESO. Molta sort en aquesta nova etapa!