Ja ens acomiadem del Masnou!

Hola de nou!

Avui hem tornat a passar una tarda molt divertida fent jocs d’aigua al parc i hem acomiadat el dia amb música i ball.

I demà és el darrer dia que passem a la casa de colònies del Masnou. Així que ja ens acomiadem d’aquesta inoblidable aventura.

Fins demà, famílies!

Segon matí a les colònies

Hola famílies!

Ja hem passat la primera nit a la casa de colònies i hem dormit molt bé! Ens hem llevat amb moltes ganes d’esmorzar i fer activitats.

En l’activitat d’aquest matí hem creat un punt de llibre utilitzant materials que vénen de la natura.

El primer dia ja s’acaba

Hola a tothom!!!

Ja ha passat el primer dia de colònies i tot ha anat molt bé! Hem dinat el menjar que hem portat, hem berenat pa amb xocolata i hem sopat per primera vegada al menjador de la casa de colònies.

També hem fet moltes activitats realcionades amb el nostre entorn en anglès. Finalment, hem acabat el dia fent un joc de nit amb les llanternes. Les nostres monitores són molt simpàtiques!

Fins demà!

Primer matí a a les colònies

Hola de nou!

Aquest matí hem fet les primeres activitats de coneixença amb les monitores angleses. Ens ho estem passant molt bé!!!

IMG_20170612_123912 (2)

Publicat dins de General | 2 comentaris

Ja estem a la casa de colònies!

Hola famílies!

Ja hem arribat a la casa de colònies del Masnou! El viatge amb el tren ha anat molt bé!

Fins aviat!

IMG_20170612_123819

Acting Together 2017

Els alumnes de 3r han representat Aladdin en anglès a l’auditori Barradas davant d’altres escoles de L’Hospitalet en la trobada anual d’

acting together

Teatre en anglès

Els alumnes de 3r hem representat l’obra de teatre d’Aladdin en anglès davant de les famílies.

aladdin

Visita a l’Escola Bressol Margalló

Els alumnes de 5è han tocat a l’escola bressol Margalló de la Verneda. Grans i petits hem gaudit molt de la música!

margallo

Tendal de l’AFA

Aquests dies hem acabat el taller de confecció de tendal de l’AFA, dirigit per la Anna Boada. Estem molt satisfets amb el resultat! @Torrassa12CA @LHEDUCACIO

tendal