Els nois i noies de 4t gaudeixen de la lectura amb les seves famílies.

Aquesta setmana, els nois i les noies de la classe de 4t han pogut gaudir d’una estona de lectura a la biblioteca de la nostra escola, compartint-la amb les seves famílies. Mireu les cares de felicitat de pares, mares, nois i noies. Això s’ha de repetir!!

I és que la lectura és un plaer….i més si la compartim amb qui estimem.

Màscares venecianes a Cicle Cuperior

Ja tenim a punt les màscares venecianes que els alumnes de Cicle Superior han fet a Plàstica en el seu projecte sobre Itàlia

5è fa un concert a l’escola bressol Margalló

Avui, 5é hem anat a fer un concert als nens i nenes de l’escola bressol Margalló. També els hem ensenyat els instruments que toquem. Tots hem gaudit de valent! SantaCecilia2017 i@EMMCACentreArts

Treballem l’esquelet humà a 2n

Treballant l’esquelet humà amb els nens i nenes de 2n, dins el seu projecte del nostre cos.

1r comparteix la lectura amb les famílies

Les famílies de primer han compartit una estona de lectura a la biblioteca de l’escola.

Infantil gaudeix de la lectura amb famílies

Els alumnes d’infantil gaudeixen amb les famílies de la lectura.

Compartim la lectura a 2n

Els nens i nenes de 2n han compartit una estona de lectura amb les seves famílies a la biblioteca de la nostra escola

‘Most likely to succeed’ a l’escola Charlie Rivel

La comunitat educativa de l’Escola Charlie Rivel visionen junts la pel·lícula MOST LIKELY TO SUCCEED

Racons de joc simbòlic a Infantil

Com cada divendres els alumnes d’infantil comparteixen una estona de Racons de joc simbòlic.

Comparem les nostres empremtes digitals a 2n

Els nens i nenes de 2n han fet una activitat on han comparat les seves empremtes digitals dins del nostre projecte ‘El meu cos’.